ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Наши велосипеды. |
Пред. тема | След. тема Страница 7 из 8 [ Сообщений: 106 ] На страницу Пред. 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Пять колёс и две цепи (Brompton) |
---|
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho - Фритьоф Нансен |
31.07.2022 13:26 |
Вітаннячко! Давно не бачилися.
Кишеньковий ровер весь цей час регулярно експлуатувався, не було про що писати. А зараз і з часом на епістолярний жанр скрута. Але нещодавно велосипедик зганяв в край ідеально рівних доріг, до Львову, і важко не заспівати чергового куплета потовченій бруківкою планетарці. Короткий рекап попередніх проблем: локнувши підвіску, посиливши внутрішню пружину перемикання, поставивши православну металеву манетку, і (головне!), майже припинивши перемикатися, в принципі, був досягнутий деякий внутрішній спокій. Весь цей комплекс заходів насправді дав досить передбачуване перемикання. Ним хоч і не дуже часто користувався, ганяючи на найвищий, але коли треба, воно робило. За абсолютно рандомним збігом обставин, цей апгрейджений і, як я вважав, "вилікуваний" механізм, так і не побував в останні три роки у Львові ще раз. Постійно погода підводила, їздив без нього. Аж раптом от, сталося. З прелюдіями закінчили, перейдемо до суті: це відро з бовтами на бруківці одразу почало ловити клина. Механізм заїдає намертво, і відмовляється з прямої перемикатися на найнижчу. Ніяка лайка, холостий хід, цикли перемикачем вверх-вниз, і смикання ногами не допомагають. Або торохкотіти далі по бруківці, в надії що колись відкисне, або злізати і бити велосипед заднім колесом о рідну земельку. Що і робив на потіху місцевим батярам. І тепер воно вже само не проходить: нижня з вирогідністю десь в 50% перестала вмикатися і на рівному асфальті. Раніше у мене виникало бажання колись встромити п'ятірку Sturmey Archer, а зараз не знаю навіть шо сі стало з тими забаганками. Та й долєрами як гімном розкидуватися не на часі. |
Последнее сообщение |
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
jaw350 - Филипок |
19.08.2022 22:40 |
Так може вже на сінгл перейти та й все?
|
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho - Фритьоф Нансен |
20.08.2022 07:29 |
jaw350 писал(а) Так може вже на сінгл перейти та й все? Воно як сингл і їздить більшість часу. Але коли я їду в гості, то ровер робить в тому числі як таксі. Скажімо, з львівського залізничного до Винників є підйоми до 8%, які треба долати з наплічником. Тож особисто мені передачі мати треба, хоч я і користаю їх лише кілька разів на рік. Десь в світлому майбутньому поміняю втулку на касетну. На китайський мініатюрний фріхаб з 12шв касети налазить аж 7 зірок. Згадуючи, яке лайно рідна перекидка, очікується окремий набір проблем. Але якщо там нижня буде вмикатися бодай з другого разу, це вже прогрес. |
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
jaw350 - Филипок |
20.08.2022 12:43 |
Я планував своєму Бромптону розсунути задній трикутник і запхати туди Nuvinci 360. Але поки відмовився від цього задума на користь сінгла і боротьби за вагу велосипеда.
|
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho - Фритьоф Нансен |
21.08.2022 21:48 |
П'ятірка для мене вигляда(ла) привабливо з того боку, що це дешево та сердито: просто перезібрати колесо і замінити манетку.
І може навіть воно і робило би краще за трійку, але довіри до продукції SA нині не лишилось зовсім. Колись здавалося, що через сраку там зроблена одна з трьох передач. З'ясувалося, що таки дві з трьох: тільки директ вміє вмикатися і робити за будь-яких умов. Хоч бюджет переходу на перекидку і вищий в рази, але коли буде можливість, то буду в той бік рухатися. Колись реготав з того, що деякі бромптоноводи ставлять вперед шосейний дабл і перемикають його ногою (а зверху спиняються і закидують назад руками). Тепер сам познайомився з умовами, в яких ногою б перемкнувся впевненіше. |
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
nki67 - Капитан Кук |
29.11.2022 16:26 |
Покатавшись на своєму бромі 9 років вирішив його електрифікувати, старію... Ось наглянув комплект на алі. https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... B7cCN&mp=1 Дуже чекаю на коменти з цього приводу.
|
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
andr - Перси Фоссет |
29.11.2022 18:29 |
Вам доводиться їздити справді далеко?
|
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
nki67 - Капитан Кук |
30.11.2022 09:38 |
по три-чотири години на добу виходить, але напрягають підьйоми.
|
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
andr - Перси Фоссет |
30.11.2022 14:02 |
Вам часто доводиться складати/розкладати ровер?
|
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho - Фритьоф Нансен |
01.12.2022 10:21 |
nki67 писал(а) Покатавшись на своєму бромі 9 років вирішив його електрифікувати, старію... Ось наглянув комплект на алі. https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... B7cCN&mp=1 Дуже чекаю на коменти з цього приводу. Електрика — не моє. Але принципово, не маю нічого проти. Цікаво побачити, як виглядає, і почути, що довелося за 9 років поміняти по вичерпанню ресурсу? |
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
nki67 - Капитан Кук |
01.12.2022 13:52 |
aidaho писал(а) nki67 писал(а) Покатавшись на своєму бромі 9 років вирішив його електрифікувати, старію... Ось наглянув комплект на алі. https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... B7cCN&mp=1 Дуже чекаю на коменти з цього приводу. Електрика — не моє. Але принципово, не маю нічого проти. Цікаво побачити, як виглядає, і почути, що довелося за 9 років поміняти по вичерпанню ресурсу? Змінив чотири покришки та пару камер, два цепка і все. Катаю з квітня до грудня практично кожен день на роботу, вихідні на природу. |
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho - Фритьоф Нансен |
01.12.2022 17:34 |
nki67 писал(а) Змінив чотири покришки та пару камер, два цепка і все. Катаю з квітня до грудня практично кожен день на роботу, вихідні на природу. А як справи у башингів шарніра заднього трикутника? Якщо трикутник взяти в районі замка і похитати вправо-вліво, сильний люфт? |
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
nki67 - Капитан Кук |
02.12.2022 17:59 |
aidaho писал(а) nki67 писал(а) Змінив чотири покришки та пару камер, два цепка і все. Катаю з квітня до грудня практично кожен день на роботу, вихідні на природу. А як справи у башингів шарніра заднього трикутника? Якщо трикутник взяти в районі замка і похитати вправо-вліво, сильний люфт? Начебто нема люфта |
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho - Фритьоф Нансен |
03.12.2022 11:46 |
Файно чути, що за 9 років не зносилися.
Там саме неприємне для обслуговування місце в усьому фреймсеті. Ще пластиковий рукав штиря є сенс подивитися: якщо під час затискання проріз в підсидільной трубі помітно сходиться, варто поміняти рукав. Інакше після багатьох циклів стискання-розтискання зажима зі зношеним рукавом, можуть піти тріщини. |
Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho - Фритьоф Нансен |
11.12.2022 13:43 |
Війна на рік відсунула будь-які думки щодо апгрейду трансмісії на більшу кількість передач, але сьогодні зробив огляд і виявилося, що багато чого помінялося.
Найголовніша новина: гібридний напів-паралелограмний перемикач вже доступний за $100, замість $300+. Нижній натяжний важіль знайомий абсолютно всім бромптоноводам, а отут краще видно паралелограмну частину: Заявляється, що завдяки 8Т верхньому ролику, ця штука сумісна з 30Т зірками. Ну і щоб зовсім слина потекла: там SRAM Exact Actuation, з усіма наслідками. Чудово! Чи.. не зовсім? Чотири роки тому назад в стартпості я писав: aidaho писал(а) Просто так размножать звёзды в полноценную кассету не выйдет. Тройное сложение и неидельный чейнлайн слабо совместимы: цепь начинает падать. Попытки скрестить складываемый задний треугольник и полноценную кассету с дерейлером предпринимались и предпринимаются до сих пор. Даже на некоторых выставочных фото конкурсантов я видел лежащую цепь: представители производителя просто задолбались её поднимать, и им уже пофиг. Геометрія накладає обмеження, які самі по собі нікуди за минулий час не випарувалися. Подивимося уважніше: які факапи нам потенційно несе це рішення? У розкладеному стані натяжний важіль мусить істотно провисати, щоб не вчепити паралелограм, коли увімкнуті найвищі передачі. Як наслідок, зменшується довжина ланцюга, яку важіль здатний вибрати під час складання заднього трикутника. Вочевидь, буде присутнє обмеження, на якій передачі можна скластися і розкластися без ризику падіння ланцюга. Неприємно. Зверніть увагу, що на картинці власник поставив овал таким чином, що при позиції шатунів на складення система зменшується на кілька зубів — дуже кмітливий спосіб трохи розширити діапазон безпечного складання. Друга хороша новина: китайці почали нарешті робити касетні втулки на 28 шпиць, під рідні широкі ободи. Бажання зв'язуватися з китайськими вузькими під 21 шпицю і раніше було низьким, а нині як не хочеш, то і не треба. Загалом, за рік, вигляд касетного Бромптона суттєво покращився, а цінник водночас впав з ~$500 десь до ~$350. |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, Страница 7 из 8 [ Сообщений: 106 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Наши велосипеды. |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |