ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Доска объявлений (Барахолка) » Велозапчасти » Колодки тормозные |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 1 [ Сообщений: 2 ] |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Гальмівні колодки Sram Red 22/Force cx1/22 Rival 22 SRAM Lev |
---|
Гальмівні колодки Sram Red 22/Force cx1/22 Rival 22 SRAM Lev |
sergij77 - Семен Дежнев |
||
09.03.2021 14:45 | ||
Город: Львів
Продам Гальмівні колодки для дискових гальм Виробництво: Китай Тел: О9З.5З.1О.475 О96.ОО9.15.15 Знаходжуся у Львові Відправляю Новою поштою та Укрпоштою Чудова якість виготовлення. По відгуках від покупців - колодки працюють не гірше оригінальних. Не кришаться, встановлюються без напилінгу. Спечені (спечена металева крихта) Ціна - 120грн Сумісність: Sram Red 22/Force cx1/22 Rival 22 SRAM Level Ultimate & TLM Напів-металеві (схожі з органікою, але містять більший відсоток металевої стружки) Ціна - 70грн Сумісність: Sram Red 22/Force cx1/22 Rival 22 SRAM Level Ultimate & TLM Керамічні Ціна - 80грн Сумісність: Sram Red 22/Force cx1/22 Rival 22 SRAM Level Ultimate & TLM Органіка (resin) на алюмінієві підкладці Ціна - 90грн Сумісність: Sram Red 22/Force cx1/22 Rival 22 SRAM Level Ultimate & TLM В комплект входить: дві гальмівні колодки + пружина Більшість велолюбителів прекрасно розбираються в велосипедах. Добре знають, як налаштовувати їх, які компоненти вибирати і звичайно, як на них кататися. Тим часом, на будь-якому велосипеді є компоненти, на які мало хто звертає увагу, і один з цих компонентів - гальмівні колодки. Найчастіше колодки вважають чимось абсолютно неважливим: «колодки - вони і в Африці колодки» - вважає більшість байкерів. Насправді все не так просто. «Вони гальмують, і це все, що мені необхідно» - думав я раніше. Але, насправді, різні типи гальмівних колодок, гальмують зовсім по-різному, і правильний їх вибір дозволить отримати більше задоволення від катання і покращитити час на гоночній трасі. Існує два основних типи дискових гальмівних колодок: металеві (вони ж спечені Sintered) напів-металеві (semi matalic) напів-металеві в свою чергу поділяються на: Органічні (Resin): Містять найбільший відсоток органічних смол і мінімум металевої стружки <30% Напів-металеві: (semi matalic) містять металевої стружки >30% Керамічні: містять металевої стружки >30%, з додаванням керамічної крихти Щоб зробити вірний вибір колодок. потрібно звернути увагу на такі параметри.як: - Вага райдера - Погодні умови на трасі - Стиль катання - Розмір гальмівних дисків Особливості різних типів колодок: Органічні колодки - най м'якші, дають найкращу модуляцію. Дозволяю найточніше дозувати гальмівне зусилля, уникнути блокування колеса, що є дуже важливо на м'якому грунті, плюси: - Тихі в суху погоду - Швидко притираються - Краща модуляція - Оберігають каліпер від перегріву, повертаючи тепло ротору - найменше зношують ротор (важливо для дорогих. композитних роторів) мінуси: - Швидше стираються - Не дуже добре працюють в мокрих / брудних умовах - Можуть пищати коли мокр - При нагріванні втрачають гальмівне зусилля, швидко зношуються напів-металеві - жорсткіші від органічних, модуляція трохи гірша але не погана. Більша сила гальмування. Очищаються краще від органічних. Практично не пищать при попаданні води і бруду. плюси: - Тихі в суху і мокру погоду - Швидко притираються - Хороша модуляція - Оберігають каліпер від перегріву, повертаючи тепло ротору - помірно зношують ротори (важливо для дорогих. композитних роторів) - Нормально працюють в мокрих / брудних умовах мінуси: - Швидше стираються - При нагріванні втрачають гальмівне зусилля, швидко зношуються Керамічні - При хорошій модуляції є більш потужний максимум в порівнянні з органікою і напів-металом. Очищаються краще від органічних. Практично не пищать при попаданні води і бруду. Менше втрачають в гальмівному зусиллі при нагріві. плюси: - Тихі в суху і мокру погоду - Швидко притираються - Хороша модуляція - Оберігають каліпер від перегріву, повертаючи тепло ротору - Нормально працюють в мокрих / брудних умовах - Більший ресурс - При нагріванні менше втрачають гальмівне зусилля мінуси: - Сильніше зношують ротори (важливо для дорогих. композитних роторів) Спечені колодки (sintered) - найбільше гальмівне зусилля, при нагріві не втрачається. Найбільший ресурс колодок. плюси: - Витримують більш високу температуру, ніж напів-металеві колодки - Виграють в потужності в мокрих умовах, - Більший ресурс мінуси: - Більш шумні в суху погоду і при сильному нагріві - Довше притираються - Недостатня модуляція - Більше тепла передається в каліпер. Підсумок. Спечені колодки варто використовувати, якщо: - Ваша вага вище середнього - Ваш стиль катання - даунхіл - Ви часто катаєтеся в несприятливих погодних умовах (калюжі, бруд, пил і т.д.) Органічні колодки знадобляться якщо: - Ваша вага середній, або нижче середнього - Ви катаєтеся в суху погоду - Ваш стиль катання не має на увазі частого і сильного використання гальм Керамічні та напівметалеві: - Підійдуть для більшості райдерів - Для їзди в будь яку погоду Також в наявності ротори Avid |
Последнее сообщение |
Re: Гальмівні колодки Sram Red 22/Force cx1/22 Rival 22 SRAM |
Андрей Алексеев - Семен Дежнев |
02.05.2024 23:07 |
Брал у ТС когда-то комплект спеченных колодок на XTR, выездил на них достаточно долго, не смотря на мой вес в 80 кг, прошли и горы, и марафоны. Сейчас же взял 2 комплекта на Sram Level Ultimate, вернее точно таких же не было по форме, взял похожее по рекомендации с вариантом возврата в случае если не подойдут. В итоге всё стало, всё ок, советую
|
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
Страница 1 из 1 [ Сообщений: 2 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Доска объявлений (Барахолка) » Велозапчасти » Колодки тормозные |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |