ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова http://xt.ht/phpbb/ |
|
Сколько должны стоить хромолевые рамы? http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=27&t=446380 |
Страница 3 из 5 |
Автор: | @noxin [ 10.02.2019 22:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
andr писал(а): Мені лише хотілося показати, що тверження: "можливо, алюмінієві дешевші при сучасному виробництві", - не дуже істинне. Cправа в масовості виробництва. Щось типу такого |
Автор: | Aleksei Dmytren [ 10.02.2019 22:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
@noxin а еще 80/20, бритва Оккама и синдром утенка |
Автор: | tifo [ 10.02.2019 22:30 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
@noxin писал(а): andr писал(а): Мені лише хотілося показати, що тверження: "можливо, алюмінієві дешевші при сучасному виробництві", - не дуже істинне. Cправа в масовості виробництва. Щось типу такого Забудь про це. Собівартість ніяк не корелює з ціною в умовах ринку. |
Автор: | andr [ 10.02.2019 22:32 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
@noxin писал(а): Cправа в масовості виробництва. Не знаю. Хромолеві труби у 1999 році як варили в США вручну, так і нині варять вручну (тільки в Китаї). Зважте на це, бо це і є основний чинник собівартості. Вартість труб у собівартості рами - не головне. До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні. Це все натяки на собівартість. |
Автор: | Aleksei Dmytren [ 10.02.2019 22:47 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
алюминь же вроде как уже роботы варят. или нет? |
Автор: | andr [ 10.02.2019 23:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
Да, Merida роботами варит. Но это мало что говорит о себестоимости. Помимо роботов-сварщиков там полно и людей-сварщиков. А также - людей-сборщиков (это я о частях рамы), гибщиков-ровняльщиков (это я тоже о раме), термистов, маляров, грузчиков, крановщиков и других деклассированных элементов. |
Автор: | Максим Козуб [ 10.02.2019 23:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
andr писал(а): До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні. Можливо й так, але...Принаймні про одного виробника знаю, що коли його керівники шукали, на якому заводі в Китаї розміщувати замовлення на виробництво хромолевих рам для певної своєї моделі, об'їздили купу тих заводів безпосередньо, і т. д. і т. ін., виявилося, що заводів, де можуть зварювати 4130 із належним рівнем якості, в Китаї буквально пара-трійка. |
Автор: | Aleksei Dmytren [ 10.02.2019 23:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
Максим Козуб похоже на сказки про ножи из японской стали. |
Автор: | Максим Козуб [ 11.02.2019 00:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
Aleksei Dmytren писал(а): Максим Козуб Алексей, считайте как хотите. У меня никакого желания рассказывать здесь сказки нет, а для этих людей никакого смысла рассказывать мне сказки тоже не было. Более того, я подозреваю, что если они сюда заходят, то могут на меня несколько обидеться уже за то, что я, не называя имён и т.д., по сути цитирую здесь какой-то кусочек (хоть и не основной) из каких-то наших с ними личных разговоров. Но всё-таки рискнул процитировать.
похоже на сказки про ножи из японской стали. |
Автор: | andr [ 11.02.2019 00:06 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
andr писал(а): До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні. Максим Козуб писал(а): Можливо й так, але... Принаймні про одного виробника знаю, що коли його керівники шукали, на якому заводі в Китаї розміщувати замовлення на виробництво хромолевих рам для певної своєї моделі, об'їздили купу тих заводів безпосередньо, і т. д. і т. ін., виявилося, що заводів, де можуть зварювати 4130 із належним рівнем якості, в Китаї буквально пара-трійка. Ви наголосили на словах "з належним рівнем якості". Справа в тім, що дуже велику частку алюмінієвих рам та вилок Китай теж варить з неналежним рівнем. Наприклад, взяти хоча б клацаючі вилки Mosso. Але для більшості замовників цей рівень - належний. Можливо, ваш знайомий замовник занадто вимогливий до цієї системи? І про китайкарбон можу сказати. Зовсім просту штуку: жодна з китайських карбонових рам не зроблена з належним рівнем якості. Справа не так у міцності, як у тому, що шари тканини покладено абсолютно як попало: в кожній рамі одної моделі - по-своєму. Більше того, у 75% фірм з США чи Європи карбонові рами теж зроблено приблизно з тим же підходом, бо їх випускають знову-таки китайські заводи. В цьому я багато разів пересвідчився, коли була нагода ремонтувати такі рами. Шари тканини у більшості з них лежать абсолютно всупереч здоровому глуздові, до того ж - неповторним чином навіть у рамах тієї самої моделі. Один з варіантів: у нижніх перах поблизу каретки взагалі нема поздовжніх волокон, і вони приліплені до каретки виключно на смолі. Між іншим, це відомий німецький виробник, з найперших. А народ їздить собі. https://www.youtube.com/watch?v=9UPNO6GDnGY |
Автор: | Максим Козуб [ 11.02.2019 00:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
andr писал(а): Ви наголосили на словах "з належним рівнем якості". Справа в тім, що дуже велику частку алюмінієвих рам Китай теж варить з неналежним рівнем. Але для більшості замовників цей рівень - належний. Читаючи, згадав один з варіантів всіляких відомих принципів: "80% чого завгодно — фігня" . Цитата: І про китайкарбон можу сказати. Зовсім просту штуку: жодна з китайських карбонових рам не зроблена з належним рівнем якості. Справа не так у міцності, як у тому, що шари тканини покладено абсолютно як попало: в кожній рамі одної моделі - по-своєму. Більше того, у 75% фірм з США чи Європи карбонові рами теж зроблено приблизно з тим же підходом, бо їх випускають знову-таки китайські заводи. До речі, це читати б усім, хто схильний сліпо вірити тим чи іншим брендам ("Це ж ..., вони у-у-у які!") .
В цьому я багато разів пересвідчився, коли була нагода ремонтувати такі рами. Шари тканини у більшості з них лежать абсолютно всупереч здоровому глуздові, до того ж - неповторним чином навіть у рамах тієї самої моделі. Один з варіантів: у нижніх перах поблизу каретки взагалі нема поздовжніх волокон, і вони приліплені до каретки виключно на смолі. Між іншим, це відомий німецький виробник, з найперших. |
Автор: | @noxin [ 11.02.2019 00:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
andr писал(а): Хромолеві труби у 1999 році як варили в США вручну, так і нині варять вручну (тільки в Китаї). Зважте на це, бо це і є основний чинник собівартості. Вартість труб у собівартості рами - не головне. Тут цікава собівартість не в Китаї, а при реалізації товару кінцевому споживачу. |
Автор: | andr [ 11.02.2019 00:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
Це загадка, оповита таємницею. А от про суто "технологічну" різницю в собівартості Al та Cro-Mo, мені здається, приклад 1999 року таки дає якесь уявлення. |
Автор: | Максим Козуб [ 11.02.2019 00:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
Supinator писал(а): Дивився на рами з тітану,всі однакові-сірого кольору,дорого коштують. Колір найчастіше металево-сірий, але бувають інші варіанти. Подивіться, наприклад, https://www.cyclingabout.com/titanium-t ... facturers/.
|
Автор: | Aleksei Dmytren [ 11.02.2019 00:46 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Туринги в Украине |
Максим Козуб Сварка легированных сталей - давно не космическая технология. И когда обычную технлогическую операцию преподносят как дар божий - смотрю и диву даюсь. Прям пять линий на весь трехмиллиардный китай, только сто сэнсеев и их 30 сварочных постов могут хорошо сварить две трубки. Я не пытаюсь уличить в обмане ил чём-то плохом, но напустить виду - это тоже маркетинг. |
Страница 3 из 5 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |