ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Избранные и интереснейшие велотемы |
Пред. тема | След. тема Страница 3 из 5 [ Сообщений: 69 ] На страницу Пред. 1, 2, 3, 4, 5, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Сколько должны стоить хромолевые рамы? |
---|
Re: Туринги в Украине |
@noxin - Америго Веспуччи |
10.02.2019 22:08 |
andr писал(а) Мені лише хотілося показати, що тверження: "можливо, алюмінієві дешевші при сучасному виробництві", - не дуже істинне. Cправа в масовості виробництва. Щось типу такого |
Последнее сообщение |
Re: Туринги в Украине |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
10.02.2019 22:26 |
@noxin
а еще 80/20, бритва Оккама и синдром утенка |
Re: Туринги в Украине |
tifo - Георгий Седов |
10.02.2019 22:30 |
@noxin писал(а) andr писал(а) Мені лише хотілося показати, що тверження: "можливо, алюмінієві дешевші при сучасному виробництві", - не дуже істинне. Cправа в масовості виробництва. Щось типу такого Забудь про це. Собівартість ніяк не корелює з ціною в умовах ринку. |
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
10.02.2019 22:32 |
@noxin писал(а) Cправа в масовості виробництва. Не знаю. Хромолеві труби у 1999 році як варили в США вручну, так і нині варять вручну (тільки в Китаї). Зважте на це, бо це і є основний чинник собівартості. Вартість труб у собівартості рами - не головне. До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні. Це все натяки на собівартість. |
Re: Туринги в Украине |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
10.02.2019 22:47 |
алюминь же вроде как уже роботы варят. или нет?
|
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
10.02.2019 23:00 |
Да, Merida роботами варит. Но это мало что говорит о себестоимости. Помимо роботов-сварщиков там полно и людей-сварщиков. А также - людей-сборщиков (это я о частях рамы), гибщиков-ровняльщиков (это я тоже о раме), термистов, маляров, грузчиков, крановщиков и других деклассированных элементов.
|
Re: Туринги в Украине |
Максим Козуб - Стив Ирвинг |
10.02.2019 23:17 |
andr писал(а) До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні. Можливо й так, але...Принаймні про одного виробника знаю, що коли його керівники шукали, на якому заводі в Китаї розміщувати замовлення на виробництво хромолевих рам для певної своєї моделі, об'їздили купу тих заводів безпосередньо, і т. д. і т. ін., виявилося, що заводів, де можуть зварювати 4130 із належним рівнем якості, в Китаї буквально пара-трійка. |
Re: Туринги в Украине |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
10.02.2019 23:21 |
Максим Козуб
похоже на сказки про ножи из японской стали. |
Re: Туринги в Украине |
Максим Козуб - Стив Ирвинг |
11.02.2019 00:02 |
Aleksei Dmytren писал(а) Максим Козуб Алексей, считайте как хотите. У меня никакого желания рассказывать здесь сказки нет, а для этих людей никакого смысла рассказывать мне сказки тоже не было. Более того, я подозреваю, что если они сюда заходят, то могут на меня несколько обидеться уже за то, что я, не называя имён и т.д., по сути цитирую здесь какой-то кусочек (хоть и не основной) из каких-то наших с ними личных разговоров. Но всё-таки рискнул процитировать.похоже на сказки про ножи из японской стали. |
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
11.02.2019 00:06 |
andr писал(а) До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні. Максим Козуб писал(а) Можливо й так, але... Принаймні про одного виробника знаю, що коли його керівники шукали, на якому заводі в Китаї розміщувати замовлення на виробництво хромолевих рам для певної своєї моделі, об'їздили купу тих заводів безпосередньо, і т. д. і т. ін., виявилося, що заводів, де можуть зварювати 4130 із належним рівнем якості, в Китаї буквально пара-трійка. Ви наголосили на словах "з належним рівнем якості". Справа в тім, що дуже велику частку алюмінієвих рам та вилок Китай теж варить з неналежним рівнем. Наприклад, взяти хоча б клацаючі вилки Mosso. Але для більшості замовників цей рівень - належний. Можливо, ваш знайомий замовник занадто вимогливий до цієї системи? І про китайкарбон можу сказати. Зовсім просту штуку: жодна з китайських карбонових рам не зроблена з належним рівнем якості. Справа не так у міцності, як у тому, що шари тканини покладено абсолютно як попало: в кожній рамі одної моделі - по-своєму. Більше того, у 75% фірм з США чи Європи карбонові рами теж зроблено приблизно з тим же підходом, бо їх випускають знову-таки китайські заводи. В цьому я багато разів пересвідчився, коли була нагода ремонтувати такі рами. Шари тканини у більшості з них лежать абсолютно всупереч здоровому глуздові, до того ж - неповторним чином навіть у рамах тієї самої моделі. Один з варіантів: у нижніх перах поблизу каретки взагалі нема поздовжніх волокон, і вони приліплені до каретки виключно на смолі. Між іншим, це відомий німецький виробник, з найперших. А народ їздить собі. https://www.youtube.com/watch?v=9UPNO6GDnGY |
Re: Туринги в Украине |
Максим Козуб - Стив Ирвинг |
11.02.2019 00:19 |
andr писал(а) Ви наголосили на словах "з належним рівнем якості". Справа в тім, що дуже велику частку алюмінієвих рам Китай теж варить з неналежним рівнем. Але для більшості замовників цей рівень - належний. Читаючи, згадав один з варіантів всіляких відомих принципів: "80% чого завгодно — фігня" . Цитата І про китайкарбон можу сказати. Зовсім просту штуку: жодна з китайських карбонових рам не зроблена з належним рівнем якості. Справа не так у міцності, як у тому, що шари тканини покладено абсолютно як попало: в кожній рамі одної моделі - по-своєму. Більше того, у 75% фірм з США чи Європи карбонові рами теж зроблено приблизно з тим же підходом, бо їх випускають знову-таки китайські заводи. До речі, це читати б усім, хто схильний сліпо вірити тим чи іншим брендам ("Це ж ..., вони у-у-у які!") .В цьому я багато разів пересвідчився, коли була нагода ремонтувати такі рами. Шари тканини у більшості з них лежать абсолютно всупереч здоровому глуздові, до того ж - неповторним чином навіть у рамах тієї самої моделі. Один з варіантів: у нижніх перах поблизу каретки взагалі нема поздовжніх волокон, і вони приліплені до каретки виключно на смолі. Між іншим, це відомий німецький виробник, з найперших. |
Re: Туринги в Украине |
@noxin - Америго Веспуччи |
11.02.2019 00:21 |
andr писал(а) Хромолеві труби у 1999 році як варили в США вручну, так і нині варять вручну (тільки в Китаї). Зважте на це, бо це і є основний чинник собівартості. Вартість труб у собівартості рами - не головне. Тут цікава собівартість не в Китаї, а при реалізації товару кінцевому споживачу. |
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
11.02.2019 00:27 |
Це загадка, оповита таємницею. А от про суто "технологічну" різницю в собівартості Al та Cro-Mo, мені здається, приклад 1999 року таки дає якесь уявлення.
|
Re: Туринги в Украине |
Максим Козуб - Стив Ирвинг |
11.02.2019 00:36 |
Supinator писал(а) Дивився на рами з тітану,всі однакові-сірого кольору,дорого коштують. Колір найчастіше металево-сірий, але бувають інші варіанти. Подивіться, наприклад, https://www.cyclingabout.com/titanium-t ... facturers/. |
Re: Туринги в Украине |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
11.02.2019 00:46 |
Максим Козуб
Сварка легированных сталей - давно не космическая технология. И когда обычную технлогическую операцию преподносят как дар божий - смотрю и диву даюсь. Прям пять линий на весь трехмиллиардный китай, только сто сэнсеев и их 30 сварочных постов могут хорошо сварить две трубки. Я не пытаюсь уличить в обмане ил чём-то плохом, но напустить виду - это тоже маркетинг. |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1, 2, 3, 4, 5, Страница 3 из 5 [ Сообщений: 69 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Избранные и интереснейшие велотемы |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |