ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 3 из 5 [ Сообщений: 69 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Сколько должны стоить хромолевые рамы?

Re: Туринги в Украине

- Америго Веспуччи
Профиль 
10.02.2019 22:08 Сообщение
andr писал(а)
Мені лише хотілося показати, що тверження: "можливо, алюмінієві дешевші при сучасному виробництві", - не дуже істинне.


Cправа в масовості виробництва.
Щось типу такого
Изображение
Последнее сообщение


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 22:26 Сообщение
@noxin
а еще 80/20, бритва Оккама и синдром утенка :D


Re: Туринги в Украине

- Георгий Седов
Профиль 
10.02.2019 22:30 Сообщение
@noxin писал(а)
andr писал(а)
Мені лише хотілося показати, що тверження: "можливо, алюмінієві дешевші при сучасному виробництві", - не дуже істинне.


Cправа в масовості виробництва.
Щось типу такого
Изображение

Забудь про це. Собівартість ніяк не корелює з ціною в умовах ринку.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 22:32 Сообщение
@noxin писал(а)
Cправа в масовості виробництва.

Не знаю. Хромолеві труби у 1999 році як варили в США вручну, так і нині варять вручну (тільки в Китаї). Зважте на це, бо це і є основний чинник собівартості. Вартість труб у собівартості рами - не головне.
До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні. Це все натяки на собівартість.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 22:47 Сообщение
алюминь же вроде как уже роботы варят. или нет?


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 23:00 Сообщение
Да, Merida роботами варит. Но это мало что говорит о себестоимости. Помимо роботов-сварщиков там полно и людей-сварщиков. А также - людей-сборщиков (это я о частях рамы), гибщиков-ровняльщиков (это я тоже о раме), термистов, маляров, грузчиков, крановщиков и других деклассированных элементов.

Изображение


Re: Туринги в Украине

- Стив Ирвинг
Профиль  WWW 
10.02.2019 23:17 Сообщение
andr писал(а)
До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні.
Можливо й так, але...
Принаймні про одного виробника знаю, що коли його керівники шукали, на якому заводі в Китаї розміщувати замовлення на виробництво хромолевих рам для певної своєї моделі, об'їздили купу тих заводів безпосередньо, і т. д. і т. ін., виявилося, що заводів, де можуть зварювати 4130 із належним рівнем якості, в Китаї буквально пара-трійка.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
10.02.2019 23:21 Сообщение
Максим Козуб
похоже на сказки про ножи из японской стали. :D


Re: Туринги в Украине

- Стив Ирвинг
Профиль  WWW 
11.02.2019 00:02 Сообщение
Aleksei Dmytren писал(а)
Максим Козуб
похоже на сказки про ножи из японской стали. :D
Алексей, считайте как хотите. У меня никакого желания рассказывать здесь сказки нет, а для этих людей никакого смысла рассказывать мне сказки тоже не было. Более того, я подозреваю, что если они сюда заходят, то могут на меня несколько обидеться уже за то, что я, не называя имён и т.д., по сути цитирую здесь какой-то кусочек (хоть и не основной) из каких-то наших с ними личных разговоров. Но всё-таки рискнул процитировать.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
11.02.2019 00:06 Сообщение
andr писал(а)
До того ж технологія, за якою зварюють алюміній, набагато складніша, ніж для сталі. Кваліфікація зварника для алюмінію має бути вища. І алюмінієва рама вимагає обов'язкової термообробки, а хромолева (себто зі сталі 4130) - як правило, ні.
Максим Козуб писал(а)
Можливо й так, але...
Принаймні про одного виробника знаю, що коли його керівники шукали, на якому заводі в Китаї розміщувати замовлення на виробництво хромолевих рам для певної своєї моделі, об'їздили купу тих заводів безпосередньо, і т. д. і т. ін., виявилося, що заводів, де можуть зварювати 4130 із належним рівнем якості, в Китаї буквально пара-трійка.

Ви наголосили на словах "з належним рівнем якості". Справа в тім, що дуже велику частку алюмінієвих рам та вилок Китай теж варить з неналежним рівнем. Наприклад, взяти хоча б клацаючі вилки Mosso. Але для більшості замовників цей рівень - належний. Можливо, ваш знайомий замовник занадто вимогливий до цієї системи?
І про китайкарбон можу сказати. Зовсім просту штуку: жодна з китайських карбонових рам не зроблена з належним рівнем якості. Справа не так у міцності, як у тому, що шари тканини покладено абсолютно як попало: в кожній рамі одної моделі - по-своєму. Більше того, у 75% фірм з США чи Європи карбонові рами теж зроблено приблизно з тим же підходом, бо їх випускають знову-таки китайські заводи.
В цьому я багато разів пересвідчився, коли була нагода ремонтувати такі рами. Шари тканини у більшості з них лежать абсолютно всупереч здоровому глуздові, до того ж - неповторним чином навіть у рамах тієї самої моделі. Один з варіантів: у нижніх перах поблизу каретки взагалі нема поздовжніх волокон, і вони приліплені до каретки виключно на смолі. Між іншим, це відомий німецький виробник, з найперших.
А народ їздить собі.
https://www.youtube.com/watch?v=9UPNO6GDnGY


Re: Туринги в Украине

- Стив Ирвинг
Профиль  WWW 
11.02.2019 00:19 Сообщение
andr писал(а)
Ви наголосили на словах "з належним рівнем якості". Справа в тім, що дуже велику частку алюмінієвих рам Китай теж варить з неналежним рівнем. Але для більшості замовників цей рівень - належний.
Читаючи, згадав один з варіантів всіляких відомих принципів: "80% чого завгодно — фігня" :).
Цитата
І про китайкарбон можу сказати. Зовсім просту штуку: жодна з китайських карбонових рам не зроблена з належним рівнем якості. Справа не так у міцності, як у тому, що шари тканини покладено абсолютно як попало: в кожній рамі одної моделі - по-своєму. Більше того, у 75% фірм з США чи Європи карбонові рами теж зроблено приблизно з тим же підходом, бо їх випускають знову-таки китайські заводи.
В цьому я багато разів пересвідчився, коли була нагода ремонтувати такі рами. Шари тканини у більшості з них лежать абсолютно всупереч здоровому глуздові, до того ж - неповторним чином навіть у рамах тієї самої моделі. Один з варіантів: у нижніх перах поблизу каретки взагалі нема поздовжніх волокон, і вони приліплені до каретки виключно на смолі. Між іншим, це відомий німецький виробник, з найперших.
До речі, це читати б усім, хто схильний сліпо вірити тим чи іншим брендам ("Це ж ..., вони у-у-у які!") :).


Re: Туринги в Украине

- Америго Веспуччи
Профиль 
11.02.2019 00:21 Сообщение
andr писал(а)
Хромолеві труби у 1999 році як варили в США вручну, так і нині варять вручну (тільки в Китаї). Зважте на це, бо це і є основний чинник собівартості. Вартість труб у собівартості рами - не головне.


Тут цікава собівартість не в Китаї, а при реалізації товару кінцевому споживачу.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
11.02.2019 00:27 Сообщение
Це загадка, оповита таємницею. А от про суто "технологічну" різницю в собівартості Al та Cro-Mo, мені здається, приклад 1999 року таки дає якесь уявлення.


Re: Туринги в Украине

- Стив Ирвинг
Профиль  WWW 
11.02.2019 00:36 Сообщение
Supinator писал(а)
Дивився на рами з тітану,всі однакові-сірого кольору,дорого коштують.
Колір найчастіше металево-сірий, але бувають інші варіанти. Подивіться, наприклад, https://www.cyclingabout.com/titanium-t ... facturers/.


Re: Туринги в Украине

- Перси Фоссет
Профиль 
11.02.2019 00:46 Сообщение
Максим Козуб
Сварка легированных сталей - давно не космическая технология. И когда обычную технлогическую операцию преподносят как дар божий - смотрю и диву даюсь. Прям пять линий на весь трехмиллиардный китай, только сто сэнсеев и их 30 сварочных постов могут хорошо сварить две трубки.
Я не пытаюсь уличить в обмане ил чём-то плохом, но напустить виду - это тоже маркетинг.
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Страница 3 из 5 [ Сообщений: 69 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия