ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Избранные и интереснейшие велотемы |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 5 [ Сообщений: 69 ] На страницу 1, 2, 3, 4, 5, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Сколько должны стоить хромолевые рамы? |
---|
Сколько должны стоить хромолевые рамы? |
andr - Перси Фоссет |
10.02.2019 13:57 |
Supinator писал(а) Можливо алюмінієві дешевші при сучасному виробництві. Собівартість алюмінієвих вилок чи рам набагато більша, ніж хромолевих (не кажучи вже про просту сталь). Просто зараз з'явився культ "споконвічних цінностей", котрий з усіх сил підтримують нинішні виробники сталевих рам. Вони пропагують елітарність хромолю та роблять інфернальні накрутки на собівартість. Тому зараз навіть найпростіша хромолева рама відомої фірми коштує багато сотень доларів. Менш як 20 років тому було зовсім не так. Хромолеві рами були у модельних рядах найбільших фірм. І всі байки з такими рамами знаходилися внизу модельного ряду. Якщо знайти алюмінієвий та хромолевий ровери однієї фірми десь біля 2000 року чи раніше, одного призначення, зі схожим устаткуванням та з однаковими вилками, - побачимо, що хромолевий байк істотно дешевший. Ось перший-ліпший приклад. https://www.bikepedia.com/Quickbike/Bikes.aspx Trek 4300 2000 року, алюмінієва рама, рекомендована ціна $360. Trek 800 2000 року, батований хромоль, рекомендована ціна $300. Устаткування майже ідентичне. Вилки хромолеві в обох випадках. Отже, комплектний МТБ з алюмінієвою рамою на 20 відсотків дорожчий за МТБ з хромолевою рамою (і не абиякою, а батованою). Алюмінієва рама додала байкові $60 порівняно з хромолевою. Це значить, що гола алюмінієва рама обходилася виробникові мінімум втричі дорожче, ніж хромолева. Зараз нічого у цьому співвідношенні не змінилося, бо усі виробництва (і алюмінієві, й хромолеві) однаково переїхали до Китаю. |
Последнее сообщение |
Re: Туринги в Украине |
Rost - Георгий Седов |
10.02.2019 14:00 |
andr писал(а) Trek 800 2000 року, батований хромоль там только подседельная труба хромоль. Вложение Vintage-Trek-800-Bicycle-Mountain-Track-20-inches-_1.jpg [ 21.82 КБ | Просмотров: 5048 ] Лучше уже Trek 950 как пример привести. |
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
10.02.2019 14:10 |
andr писал(а) Trek 800 2000 року, батований хромоль. Rost писал(а) там только подседельная труба хромоль. Лучше уже Trek 950 как пример привести. Каталог 2000 року. Таблички зі списками обладнання - у нижній частині каталогу. http://www.vintage-trek.com/Trek-Fisher ... 00trek.pdf "Trek 800. Frame: Trek Cro-Moly. High grade Trek engeneered butted Cro-Moly steel". Не абищо, а butted. Навіть коли уявити, що там з хромолю були лише деякі труби, - тоді б ніякого butted не написали. Хтось узагалі бачив butted hi-ten steel? |
Re: Туринги в Украине |
Rost - Георгий Седов |
10.02.2019 14:17 |
andr писал(а) "Trek 800. Frame: Trek Cro-Moly. High grade Trek engeneered butted Cro-Moly steel". mainframe. Только три трубы. Да и видно, что в 2000-м 900-й серии нет, оставили дешевый вариант на Альтусе. |
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
10.02.2019 14:18 |
У каталозі ні слова про mainframe.
Можемо розглянути й інших виробників. |
Re: Туринги в Украине |
tifo - Георгий Седов |
10.02.2019 14:21 |
andr писал(а) Supinator писал(а) Можливо алюмінієві дешевші при сучасному виробництві. Собівартість алюмінієвих вилок чи рам набагато більша, ніж хромолевих (не кажучи вже про просту сталь). Просто зараз з'явився культ "споконвічних цінностей", котрий з усіх сил підтримують нинішні виробники сталевих рам. Вони пропагують "елітарність" хромолю та роблять величезні накрутки на собівартість. Тому зараз навіть найпростіша хромолева рама відомої фірми коштує багато сотень доларів. Менш як 20 років тому було зовсім не так. Хромолеві рами були у модельних рядах найбільших фірм. І всі байки з такими рамами знаходилися внизу модельного ряду. Якщо знайти алюмінієвий та хромолевий ровери однієї фірми десь біля 2000 року чи раніше, одного призначення, зі схожим устаткуванням та з однаковими вилками, - побачимо, що хромолевий байк істотно дешевший. Ось перший-ліпший приклад. Trek 4300 2000 року, алюмінієва рама, рекомендована ціна $360. https://www.bikepedia.com/Quickbike/Bik ... item=45697 Trek 800 2000 року, батований хромоль, рекомендована ціна $300. Устаткування майже ідентичне. Вилки хромолеві в обох випадках. Отже, комплектний МТБ з алюмінієвою рамою на 20 відсотків дорожчий за МТБ з хромолевою рамою (і не абиякою, а батованою). Алюмінієва рама додала байкові $60 порівняно з хромолевою. Це значить, що гола алюмінієва рама обходилася виробникові мінімум втричі дорожче, ніж хромолева. Зараз нічого у цьому співвідношенні не змінилося, бо усі виробництва (і алюмінієве, і хромолеве) однаково переїхали до Китаю. То було давно, потім нормально гідроформінг просунувся й виробництво алю рам з трубами будь-якої форми значно здешевшалось. Гідроформінг сталі набагато дорожчий, тому переважно сталеві рами роблять з прямих труб, трошки батингом лише розбавляють. Але до жопи все це насправді адже ціна формується лише попитом. Воно таки модно зараз, попит є - тому й коштує більше. Що до моди. Того року на турі покатався трошки - для походів та дорожньої їзди( не валево) він приємний саме бо сталевий. Для цього й планую взяти. Класичний мтб нікуди не дінеться. |
Re: Туринги в Украине |
Rost - Георгий Седов |
10.02.2019 14:22 |
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
10.02.2019 14:27 |
tifo писал(а) То було давно, потім нормально гідроформінг просунувся й виробництво алю рам з трубами будь-якої форми значно здешевшалось. Гідроформінг дорожчий, ніж рама з простих прямих труб. Чому? Тому що матеріал для гідроформінгу - це і є прості прямі труби. 20 років тому більшість алюмінієвих рам була саме з таких (простих та прямих) труб. tifo писал(а) Гідроформінг сталі набагато дорожчий, тому переважно сталеві рами роблять з прямих труб, трошки батингом лише розбавляють. Будь ласка, назвіть якусь сталеву раму з гідроформінгом. tifo писал(а) Ціна формується лише попитом. Воно таки модно зараз, попит є - тому й коштує більше. Мені здається, що я про це й кажу. |
Re: Туринги в Украине |
@noxin - Америго Веспуччи |
10.02.2019 14:51 |
andr писал(а) Будь ласка, назвіть якусь сталеву раму з гідроформінгом. Breezer INVERSION TEAM |
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
10.02.2019 19:18 |
Спасибі, знатиму. А всі інші хроммолібденщики, здається, якось обходяться без гідроформінгу.
|
Re: Туринги в Украине |
Максим Козуб - Стив Ирвинг |
10.02.2019 19:33 |
@noxin писал(а) andr писал(а) Будь ласка, назвіть якусь сталеву раму з гідроформінгом. Breezer INVERSION TEAM |
Re: Туринги в Украине |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
10.02.2019 19:46 |
Прогресс ради прогресса
|
Re: Туринги в Украине |
andr - Перси Фоссет |
10.02.2019 20:10 |
Rost, спасибі за пильність! Може, й так. Хоча в іншому місці того каталогу написано інакше, та й сенсу робити батовані труби на рамі "хромоль + хай-тен", мені здається, якось мало.
Ну, добре. Подивимося на Trek 1999 року. http://www.vintage-trek.com/Trek-Fisher ... 99trek.pdf 1. Trek 930. Не просто хромоль, а True Temper triple-butted. $650. https://www.bikepedia.com/Quickbike/Bik ... item=89194 2. Trek 6000. Алюміній, причому навіть не батований. $900. https://www.bikepedia.com/Quickbike/Bik ... item=86952 Хромолева модель 930 обладнана істотно ліпше, ніж алюмінієва. На хромолі на два рівні кращі манетки (STX-RC, а не Alivio), на один рівень кращі шатуни (Alivio, а не Acera X), на один рівень кращий передній перемикач, краща касета (Shimano, а не материкова Азія), кращий цеп (шиманівський, а не китайський), кращі втулки (Bontrager, а не Китай), кращі спиці (DT, а не що попало), краще сідло, кращі педалі. Можливо, й ще дещо, та я заморився. Вилки ідентичні. Результат: простий алюмінієвий байк Trek 6000 на 38,5% дорожчий, ніж хромолевий Trek 930 з дуже непростих труб True Temper triple-butted. До того ж Trek 930 устаткований краще мінімум на одну групу. |
Re: Туринги в Украине |
Rost - Георгий Седов |
10.02.2019 20:15 |
andr
на моём Trek 930 1993 года стоял руль алюминиевый, и на нём об этом событии гордая надпись. Тогда алюминий только раскручивался, и это подчёркивалось. |
Re: Туринги в Украине |
tifo - Георгий Седов |
10.02.2019 20:19 |
andr писал(а) Добре, знатиму. А всі інші хромолібденщики, здається, якось обходяться без гідроформінгу. Бо дорого. На задньому трикутнику в деяких прямі труби постійного діаметру, хоча витягнути конусом та погнути ніби й не важко. Он алюмінієвих рам без гідроформінгу не існує взагалі зараз, а колись й алюмінієві труби були лише прямі. |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, Страница 1 из 5 [ Сообщений: 69 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Избранные и интереснейшие велотемы |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |