ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Избранные и интереснейшие велотемы |
Пред. тема | След. тема Страница 3 из 3 [ Сообщений: 35 ] На страницу Пред. 1, 2, 3, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Почему сзади левые и правые спицы натянуты по-разному |
---|
Re: Почему сзади левые и правые спицы натянуты по-разному |
Voyutichi - Афанасий Никитин |
06.02.2018 08:33 |
tifo писал(а) Voyutichi писал(а) підкажіть, будь-ласка, від чого в мого ровера на задньому колесі в ободі такі тріщини: Тріщини біля пістонів шприх зі сторони касети. Трішини біля тягнучих і штовхаючих шприх. Нарахував 9 шприх з тріщинами в ободі біля пістонів. Колесо було добре відцентроване, без "вісімок" і "яйця". Сьогодні міняв покришку і помітив ці тріщини. Якщо під баулом катав чи важиш 100+, то абсолютно нічого дивного. Якщо ні, то може обод очко чи спици були перетягнуті. Я ставлю на перевантаження бо проблема на більш навантажених спицах зі сторони касети. важу 87 кг максимум. Баулів не возив. Тензометра не маю, але "на звук" шприхи були ніби однаково натягнуті.. Перевірка тензометрром натягу і його корекція покращить ситуацію? |
Последнее сообщение |
Re: Почему сзади левые и правые спицы натянуты по-разному |
tifo - Георгий Седов |
06.02.2018 10:18 |
Що значить "покращить"? Обід на звалище. Ніж купувати тензометр, краще тупо віддати в сервіс колесо на збірку.
|
Re: Почему сзади левые и правые спицы натянуты по-разному |
Voyutichi - Афанасий Никитин |
06.02.2018 23:17 |
tifo писал(а) Що значить "покращить"? Обід на звалище. Ніж купувати тензометр, краще тупо віддати в сервіс колесо на збірку. "покращить" - це наскільки довше протягне обід до стану неможливості на ньому їздити у порівнянні з випадком, коли я зовсім не втручатимусь у ситуацію. Те, що ободу - хана, ясно.. На рах сервісу - як би на цьому колесі всі проблеми закінчились - я би не задумувався над тим, чи нести у сервіс. А так є 4 вели з перспективою до збільшення їх кількості. Тензометр мав би заощадити кошти для речей, які я не взмозі самостійно собі забезпечити.. |
Re: Почему сзади левые и правые спицы натянуты по-разному |
tifo - Георгий Седов |
06.02.2018 23:54 |
Ні, ну якщо ти сам вмієш це робити - зроби.
Я от обслуговую повністю вели сам, в тому числі аморти та підвіски, але колеса збираю/правлю лише шляхом їх відвозу в сервіс - це треба дуже нечасто, об'ємної практики нема, а без практики не навчишся. Покращувати там нічого - їзди доки розвалиться. Але це як мінімум може бути незручно, коли розвалишся десь в єбєнях. Да й небезпечно. В мене минулоріч був такий само випадок - те ж заднє, ті самі спици зі сторони касети, щоправда моє колесо під баулом ходило активно, да й спиц там лише 32. Одразу замінив, як помітив - нах-нах-нах. Ах да, був мавік 717, поставив Ryde Pace - на що акція з народних нормальних брендових була, те й поставив |
Re: Почему сзади левые и правые спицы натянуты по-разному |
1eonid - Врангель |
10.04.2018 22:16 |
Сейчас меня закидают тапками, но:
- можно собирать колёса на спицах одинаковой длины - как и написал tifo; - практически без разницы с какой стороны фланца заводить спицу - статистика показывает, что проблем со среднестатистическим железом от этого никаких не возникает. Вероятно, если собирать колеса на мегалайтовых ободах с применением мегалайтовых баттированных спиц, то какие-то проблемы от заведенной не с той стороны фланца спицы и возникнут. В остальных случаях - больше катайте и меньше морочьте себе голову из-за всякой ерунды. З.Ы. трещины на ободе могут возникать ещё от естественной усталости сплава, особенно это проявляется на легких и жестких ободах, где прочность достигается не толщиной стенки, а свойствами самого сплава. И то, что спицы одинаково натянуты не гарантирует, что они не были перетянуты - можно одинаково плохо перетянуть все спицы спицы на колесе. Правда, как правило вылетают от этого сами спицы, но при сочетании нескольких факторов могут и трещины на ободе пойти - вот нафоткал клиентского: Вложение |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1, 2, 3, Страница 3 из 3 [ Сообщений: 35 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Избранные и интереснейшие велотемы |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |