ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 2 из 5 [ Сообщений: 66 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Велосипеди мрії 90-х

Re: Велосипеди мрії 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
30.11.2018 18:37 Сообщение
Cho. вмiе.
Последнее сообщение


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
01.12.2018 01:37 Сообщение
@noxin писал(а)
Неквапливо шукаю mavic 517, 26 дюймів, 28 отворів.

А поки що придбав на заміну змученому мавіку ободи ritchey grider.

Чи дуже принципово шукати саме X517? Вони важать і по 400 г, і по 410 - чомусь думаю, це всього грамів на двадцять менше, ніж у ваших Ritchey. Якщо можна, скажіть, скільки насправді тягнуть ці Ritchey.
А 28 дірок - це тому, що втулки вже є?


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Америго Веспуччи
Профиль 
02.12.2018 10:43 Сообщение
andr писал(а)
Чи дуже принципово


Не так принципово щоб прямо зараз тягнути з американського єбею з посередником і отримати ітогову ціну овер 100 баксів, але для феншую було би добре.
Є вілсет specialized s-works на mavic 517 і задній втулці dt240, а передня втулка на осі 9 мм якась кастомна спешівська (можливо також від dt). 24/28 спиць. І задній обід вже втомився.

ritchey girder важать приблизно по 530 грам. Виготовлені вони зі сплаву 6061, який менш міцний за Maxtal. Маю надію, що за рахунок додаткового металу, вони не поступаються за міцністю mavic 517


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
02.12.2018 13:26 Сообщение
максталь от мавика чисто выдумка, причем хрупкая в следующие года


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
02.12.2018 14:44 Сообщение
З власного досвіду судячи (у мене було десь п'ять ободів X517 та один X717), не назвав би ці ободи істотно міцнішими за інші в категорії "до 430 г". Скажімо, мої Mavic X221 (було дві штуки по 422 та 424 г) показали себе абсолютно ніде не слабшими за 517, незважаючи на те, що зроблені зі сплаву 6106. Ми зараз про це ще побалакаємо.
Між іншим, X517 вужчі, ніж написано: там не 17 мм внутрішньої ширини, а 16,5. Сам наміряв на кількох зразках. Такої історії не було з жодним іншим ободом, в тому числі з X221.
Про всяк випадок: коли 517-й обод у лінійці Mavic замінили моделлю X717, у мене з'явився й 717-й. Мій екземпляр важив 428 г проти 400-410-грамових 517-х.

З цим їхнім сплавом Maxtal - та ж історія, що з Zicral, з якого алюмінієві спиці Mavic. Це просто алегоричні назви всім відомих сплавів, щоб виглядати таємничіше та здорожчити продукт. У випадку з Maxtal - скоріш за все, там сплав 6106 з якимсь зміцнюючим термопроцесом. Mavic сам себе викриває, регулярно порівнюючи Maxtal саме з 6106. Чого вони з доброго дива згадують лише 6106, а не 6061 чи 7005, з яких в основному роблять ободи?
А Zicral - це 7075 (легко гуглиться). Він незварюваний, тому з нього й робили спиці, а не ободи, бо Mavic вважає, що стик обода має бути обов'язково зварним.


СообщениеСообщение было удалено | удалил: andr | 02.12.2018 15:17.
Причина: Пардон


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Америго Веспуччи
Профиль 
02.12.2018 20:19 Сообщение
andr писал(а)
У випадку з Maxtal - скоріш за все, там сплав 6106 з якимсь зміцнюючим термопроцесом.


Можливо, тут якраз випадок коли “One accurate measurement is worth a thousand expert opinions”.
А от виміряти якраз і немає чим - останній раз спектрометр я вмикав 18 років тому.

З інтернетів склалася у мене думка , що ободи з Maxtal більше за інші піддаються корозії.
І це при тому, що всі вони анодовані для захисту від корозії. Таке характерно для домішок міді - погіршується корозійна стійкість, збільшується міцність.


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
03.12.2018 00:14 Сообщение
Мова про те, що, можливо, вам не так вже й треба шукати саме X517. Вони дуже дорогі, зовсім вузькі, не набагато й легші за тодішні аналоги, а ще можливі оті коники з корозією та тріщинами, про які всі щось чули.
З іншого боку, тріщини - на мою думку, скорше від занадто натягнутих спиць, ніж від дефективного сплаву. А корозія - ймовірно, від якихось прикрих домішок у певних партіях X517. Принаймні, в мене вони за стільки років не кородували зовсім.
Отож коли б я щось таке шукав, купив би X517 лише коли справді дешево.


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Америго Веспуччи
Профиль 
03.12.2018 19:45 Сообщение
andr писал(а)
не так вже й треба


Тут вся тема більше про забаганки, ніж потреби :D

Четвертий велосипед не така вже життєва необхідність, тим більше що всі вони в мене приблизно однакові


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Америго Веспуччи
Профиль 
17.12.2018 17:26 Сообщение
Така от чудова нова манетка sram 9.0 на 8 швидкостей знайшлася в закромах.
Потроху встаканюється трансмісія
Изображение


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Перси Фоссет
Профиль 
18.12.2018 13:00 Сообщение
О, так це ж майже вічні штуки, їх неможливо поламати. Das ist gut. А назад тоді що? Через великий хід тросу на один клац крім срамівських 8-шв. перемикачів сюди найкраще підійдуть шиманівські 10-шв. МТБ-перемикачі, (хоч це й дивно). Навіть ліпше, ніж срамівські 9-швидкісні.
http://blog.artscyclery.com/science-beh ... patibility

Ось загальна "витрата" тросу за весь діапазон шифтера.

Sram-9. 4 х 8 = 32.
Sram-8. 4,3 х 7 = 30,1.
Shimano-10. 3,4 х 9 = 30,6.


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Америго Веспуччи
Профиль 
18.12.2018 16:31 Сообщение
andr писал(а)
Навіть ліпше, ніж срамівські 9-швидкісні.


Наскільки я знаю, в SRAM ESP не було поділу задніх перемикачів на 8 і 9 швидкостей.

Я обираю перемикачі та манетки за коефіцієнтом передавання (ratio), тобто відношенням ходу троса та переміщення заднього перемикача.

Для SRAM ESP це 1,1, тому підходять крім SRAM ESP, SRAM (X-Actuation) і гірське шимано на 11 швидкостей.

Для гірського шимано на 10 ratio становить 1,2, тому для більш чіткого перемикання зі срамівськими манетками там потрібна проставка (хоча працює якось і так, настроїти можна від середини)
Изображение

Швидше за все обмежусь SRAM ESP


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Америго Веспуччи
Профиль 
27.12.2018 18:37 Сообщение
Потрапив до рук такий цікавий регульований винос tranz x

Изображение
Изображение

Вага 300 г.


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Америго Веспуччи
Профиль 
18.04.2019 22:33 Сообщение
avid arch supreme

Певно, найкращі ві в світі

Изображение


Re: Велосипеди мрії 90-х

- Америго Веспуччи
Профиль 
03.05.2019 23:50 Сообщение
@noxin писал(а)
Є вілсет specialized s-works на mavic 517 і задній втулці dt240


Був. Колесо йде на заслужений відпочинок
Изображение
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Страница 2 из 5 [ Сообщений: 66 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия