ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Нью-ретро: техника 1980-х и 1990-х |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 1 [ Сообщений: 32 ] |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Specialized hard Rock GX 1993 year |
---|
Specialized hard Rock GX 1993 year |
XTRыч - Ливингстон |
16.02.2020 12:05 |
Наконец то добыл древний Хардрок. Едет замечательно. так это еще обвес "какой был в мастерской".
|
Вложения |
Последнее сообщение |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
XTRыч - Ливингстон |
16.02.2020 12:07 |
Верну его к истокам. поставлю кантилеверы и древний обвес.
|
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
vital. - Семен Дежнев |
16.02.2020 12:31 |
XTRыч писал(а) Наконец то добыл древний Хардрок. Едет замечательно. так это еще обвес "какой был в мастерской". Як таку модель Hard Rock GX почали виготовляти з 1995 року... |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
XTRыч - Ливингстон |
20.02.2020 01:03 |
vital. писал(а) XTRыч писал(а) Наконец то добыл древний Хардрок. Едет замечательно. так это еще обвес "какой был в мастерской". Як таку модель Hard Rock GX почали виготовляти з 1995 року... я взял инфу отсюда. http://bikewhistle.blogspot.com/2014/03/ |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
20.02.2020 10:41 |
XTRыч писал(а) Верну его к истокам. поставлю кантилеверы и древний обвес. а тут обережно. краще брати кантікі з важілями такого плану . інакше будете неприємно здивовані відсутністю гальм. |
Вложения |
-avid-shorty-6.jpg [ 144.67 КБ | Просмотров: 4457 ] |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
tifo - Георгий Седов |
20.02.2020 11:05 |
А які ще є? На фото класичні канти. 99% виглядають саме так.
Є з більш розгорнутими в боки важелями - ці повинні краще гальмувати. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
20.02.2020 11:25 |
ось з такими гальма будуть ватними. При чому зміна положення важілів майже не впливає на результат. Причина - тут довший трос, більша упругість. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
tifo - Георгий Седов |
20.02.2020 11:31 |
Я ніколи не їздив на кантах, але з точки зору фізики та здорового глузду ці гальма повинні гальмувати значно краще.
Вплив тросу після хабу не може бути значним адже сам трос набагато коротший, ніж до. Да й тут їх вже два = навантаження на кожен зменшується вдвічі. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
Rost - Георгий Седов |
20.02.2020 11:37 |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
vmail - Перси Фоссет |
20.02.2020 12:50 |
Я ездил "и на тех, и на других". Начинают они тормозить ровно с момента правильной установки/настройки, и когда ставятся правильные колодки. Разница во внешнем виде и конструкции при этом играет весьма незначительную роль. Пока делал "по ощущениям, я же умный, да и зачем колодки подбирать"- все кантики ватные.
Два велосипеда с разными такими кантиками, как раз были в прошлом году одновременно, имел удовольствие видеть тормоз аж во втыкание в дорогу даже при дяде весом 117 кг, благо он в одну сторону на одном а обратно на другом ехал. |
|
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
20.02.2020 18:44 |
vmail писал(а) Я ездил "и на тех, и на других". Начинают они тормозить ровно с момента правильной установки/настройки, и когда ставятся правильные колодки ну ми ж теж не перший рік на кантліверних катаєм. Колодки, різні кути важілів, література- все це проходили. Результат був зовсім незначним (а в стоці були типу тектро, що на фото). Тільки заміна на BR CX50 вирішила проблему. Тепер можна легко робити стоппі. Гальмівна ручка стала жорсткішою через зменшення довжини тросу в гальмівній системі. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
20.02.2020 18:50 |
tifo писал(а) Вплив тросу після хабу не може бути значним адже сам трос набагато коротший, ніж до. Да й тут їх вже два = навантаження на кожен зменшується вдвічі. для неуважних. У BR CX50, Avid, що на фото, трос тільки з однієї сторони. З іншого рубашка, через який проходе основний трос.Система більш жорстка. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
@noxin - Америго Веспуччи |
20.02.2020 19:12 |
sprinter писал(а) Система більш жорстка. Чому? |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
vmail - Перси Фоссет |
20.02.2020 20:32 |
sprinter писал(а) vmail писал(а) Я ездил "и на тех, и на других". Начинают они тормозить ровно с момента правильной установки/настройки, и когда ставятся правильные колодки ну ми ж теж не перший рік на кантліверних катаєм. Колодки, різні кути важілів, література- все це проходили. Результат був зовсім незначним (а в стоці були типу тектро, що на фото). Тільки заміна на BR CX50 вирішила проблему. Тепер можна легко робити стоппі. Гальмівна ручка стала жорсткішою через зменшення довжини тросу в гальмівній системі. А, не первый год... Я-то на них всего-ничего, лет с шесть-восемь назад как первый раз вообще вживую попробовал, да и собрал/ездил всего на трех велосипедах с кантиками. Может действительно только BR CX50 тормозят. Стоппи, правда, и без них делать можно было. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
Alonso Forgotten - Васко да Гама |
20.02.2020 21:37 |
Меня кантики аливио mc-12 на марине толково настроенные с альхонговскими колодками с 30 км\час останавливает со стоппи одним передним физически от нажатия ручки на стоп-линии до пунктира пешеходного перехода. коромысло в 15 мм от покрышки, колодки под углом. И уверен, что если еще разок поиграюсь с точностью угла колодок будет еще злее. Если появятся на халяву кантики под резьбовые колодки не откажусь конечно, но сейчас не вижу причин менять вообще.
При этом были одни кантики типа деор дх под резьбовую колодку, с короткими рычагами и их малым уходом в сторону - не тормозили как только не игрался, в итоге выбросил. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
XTRыч - Ливингстон |
21.02.2020 09:46 |
sprinter писал(а) XTRыч писал(а) Верну его к истокам. поставлю кантилеверы и древний обвес. а тут обережно. краще брати кантікі з важілями такого плану . інакше будете неприємно здивовані відсутністю гальм. такі и шукаю. Наразі є ціла коробка, але всі або некомплектні,або дуже страшно виглядають. є кілька SLK від Шимани але також некопмлектні. пластик пружини розсипається и вон не працює. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
XTRыч - Ливингстон |
21.02.2020 09:48 |
Rost писал(а) http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=2770&t=403370 Дужє дякую. корисна інфа!! |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
21.02.2020 10:40 |
@noxin писал(а) sprinter писал(а) Система більш жорстка. Чому? тому що важіль з однієї сторони впирається в рубашку, і тросик більш не тягнеться |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
21.02.2020 10:45 |
Alonso Forgotten писал(а) Меня кантики аливио mc-12 на марине толково настроенные с альхонговскими колодками с 30 км\час останавливает со стоппи одним передним физически от нажатия ручки на стоп-линии до пунктира пешеходного перехода. коромысло в 15 мм от покрышки, колодки под углом. И уверен, что если еще разок поиграюсь с точностью угла колодок будет еще злее. Если появятся на халяву кантики под резьбовые колодки не откажусь конечно, но сейчас не вижу причин менять вообще. При этом были одни кантики типа деор дх под резьбовую колодку, с короткими рычагами и их малым уходом в сторону - не тормозили как только не игрался, в итоге выбросил. Нарешті реальний відгук. Все сходиться. У alivio mc-12 конструкція аналогічна br cx50. А deor dx - ті ж Tektro CR720, без суттєвих змін |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
21.02.2020 11:27 |
Тоді занурюємось глибше. Для автора теми нагадаємо про різні стандарти бонок, півотів ( кому як зручніше). Різниця не тільки в різьбі, а й в довжині. Потім можна намучатись з підбором проставочних шайбочок.
. на фото lower - стандарт шими. деякі моделі є універсальними. Досягають цілі двома методами: у avid shorty ultimate в комлекті поставляються проставочні шайби під різні бонки (доречі перші партії були без шайб) . у br cx 50 ( і їм подібні) наявності своєї втулки, на якій обертається важіль, і розмір бонки їм по барабану Принципіальна різниця: при заміні кантиків типу CX50 - на знос бонок не звертаємо уваги. В іншому випадку велика ймовірність заміни бонок, так як люфти будуть заважати отримати якісні гальма |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
tifo - Георгий Седов |
21.02.2020 11:52 |
Але з'являється знос втулки в самих катиках, який виправити точно не вийде)
Що до люфтів, то я їздив на вібрейках з такою системою( втулка в гальмах), воно люфтило, але на гальмування ніяк не впливало - воно було супер. пс - в мене є br-m650, якщо треба. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
21.02.2020 13:24 |
tifo писал(а) Що до люфтів, то я їздив на вібрейках з такою системою( втулка в гальмах), воно люфтило, але на гальмування ніяк не впливало - воно було супер. Тоді ця стаття для вас https://www.parktool.com/blog/repair-help/cantilever-smooth-post-brake-service З люфтами адекватних гальм ви не отримаєте, так як не вийде виставити колодки правильно фото схематичне. ззаду колодки виставляється зазор десь 1мм |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
tifo - Георгий Седов |
21.02.2020 13:38 |
Ця тема не для обговорення проблем налаштування гальм.
Я написав конкретно - гальма працювали чарівно. Тобто люфт не діагноз, хоча й може проблем додати при налаштуванні. Хоча загалом неприємно саме розуміння, що в тебе десь є люфт)) |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
godspeed - Георгий Седов |
21.02.2020 13:50 |
sprinter писал(а) З люфтами адекватних гальм ви не отримаєте, так як не вийде виставити колодки правильно Не надо так категорично, какой-то люфт будет всегда, иначе рычаги бы просто не шевелились. А чтоб его компенсировать издавна рекомендовалось при настройке подкладывать монету под задний край колодки. Чтоб она изначально стояла чуть под углом. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
sprinter - Христофор Колумб |
21.02.2020 14:19 |
godspeed писал(а) Не надо так категорично, какой-то люфт будет всегда, иначе рычаги бы просто не шевелились. Ну це і так зрозуміло - де є шарнірне з'єднання там завжди присутній невеликий зазор. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
XTRыч - Ливингстон |
22.02.2020 22:11 |
І це також стосуєтся вібряків Завжди парралельно ставлю колодку. але така думка була колись
|
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
Rost - Георгий Седов |
22.02.2020 22:15 |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
XTRыч - Ливингстон |
22.02.2020 22:38 |
Rost писал(а) http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?p=1697767#p1697767 Скільки живешь стільки и вчись Завжди є щось нове та цікаве. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
tifo - Георгий Седов |
22.02.2020 22:42 |
Я теж паралельно ставив й все було ок - гальмували супер та мовчки.
Ну тобто я ставив як диски - затиснув важель, підрівняв, затягнув. При цьому колодки логічно паралельно ставали. |
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
Elk 2 - Юрий Сенкевич |
23.02.2020 09:37 |
Це було задумано для кращої модуляції ві-брейків. Проте на практиці, воно, мабуть, мало що давало, тільки більше мудохатись з налаштуванням...
|
Re: Specialized hard Rock GX 1993 year |
ВЕЛОКОНСТРУКТОР - Марко Поло |
11.09.2022 13:44 |
Ввесь инстаграм заполнен множеством отреставрированных спешиалайзед хадрок. Какие плюсы у этого велосипеда ?
|
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
Страница 1 из 1 [ Сообщений: 32 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Нью-ретро: техника 1980-х и 1990-х |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |