ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Лигерады и Веломобили |
Пред. тема | След. тема Страница 1 из 4 [ Сообщений: 59 ] На страницу 1, 2, 3, 4, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
Еще раз о популяризации лигерадов и о роли UCI |
---|
Еще раз о популяризации лигерадов и о роли UCI |
kisa - Перси Фоссет |
23.01.2017 09:55 |
Модератор сообщает, что разговор о лигерадах из темы про ретро (с подфорума "Крокодиловодство") переезжает сюда.
Началось с этого: viewtopic.php?f=31&t=331333&start=435#p1814233 andr писал(а) Чрезвычайно разнообразная и неожиданная велосипедная Европа. 1930-е и 1940-е. Если было - извините. Замечательный ролик. Хм, я думал, лигерадство - дитя начала 70-х... |
Последнее сообщение |
Re: Ретронслятор |
andr - Перси Фоссет |
23.01.2017 13:13 |
kisa писал(а) Хм, я думал, лигерадство - дитя начала 70-х. К середине 30-х в одной Франции их делали минимум три фирмы, причем массово, сотнями или даже тысячами в месяц. Похоже, сегодня ни один подобный завод близко не стоит по мощности к тогдашним. Лигерадеры объединились в общепризнанную международную федерацию, организовали регулярные гонки и бреветы, а также кучу местных клубов. А перед самой войной все это внезапно свернулось в дулю. Причин до сих пор никто толком не назвал. |
Re: Ретронслятор |
@noxin - Америго Веспуччи |
23.01.2017 15:06 |
andr писал(а) Лигерадеры объединились в общепризнанную международную федерацию, организовали регулярные гонки и бреветы, а также кучу местных клубов. А перед самой войной все это внезапно свернулось в дулю. Причин до сих пор никто толком не назвал. Певно, ця їхня організація була не така вже й популярна і не могла суперничати з UCI. І заборона участі лігерадів у звичайних велогонках відштовхнула якусь частину прихильників. Цитата І, нарешті, 1-го квітня 1934-го року комітет UCI публікує визначення велосипеда для перегонів. Ключовий момент – вісь каретки повинна виступати вперед по вертикалі відносно сидіння, не більш ніж на 10 сантиметрів. http://hpv.com.ua/2015/06/statyareferat-na-temu-rannyaya-istoriya/ |
Re: Ретронслятор |
andr - Перси Фоссет |
23.01.2017 15:38 |
Тут колись вже про це сперечалися.
viewtopic.php?f=47&t=306239&start=90#p1677338 Між іншим, найбільшого розквіту (відтоді небаченого) лігерадний рух набув у тих же 30-х - одразу після UCIшної заборони. Дехто з буржуїв каже, у найбільших французьких веложурналах на ту пору третина чи половина об'яв про купівлю й продаж стосувалася лігерадів. Може, хтось колись пошукає в мережі ті видання. |
Re: Ретронслятор |
@noxin - Америго Веспуччи |
25.01.2017 12:38 |
andr писал(а) Між іншим, найбільшого розквіту (відтоді небаченого) лігерадний рух набув у тих же 30-х - одразу після UCIшної заборони. Дехто з буржуїв каже, у найбільших французьких веложурналах на ту пору третина чи половина об'яв про купівлю й продаж стосувалася лігерадів. Може, хтось колись пошукає в мережі ті видання. Мабуть все ж не через заборону UCI, а завдяки серії рекордів встановлених під проводом Шарля Моше, які стали відомі по всьому світу. А от щодо масовості випуску лігерадів, є сумніви. Так фірма Моше випускала лігеради серійно (і зі збережених трьох десятків можна припустити принаймні сотні випущених), Ravat виробляли також. Але побутових фото з лігерадами практично немає. Є "спортивні" і "рекламні" фото, а випадкові де? |
Re: Ретронслятор |
Kochegar - Георгий Седов |
25.01.2017 13:20 |
На фото хорошо видны слабые места лигерадов: во-первых на нем невозможно заехать на бордюр, и во-вторых вся грязь из-под переднего колеса летит на седока а не проходит под ним как у обычного велосипеда. И плюс плохая поворотливость из-за длинной базы.
Лучше было бы седока разместить в такой же позе, но привод сделать на переднее колесо с встроенной в него планетаркой. Тогда и база стала бы существенно короче, и вес велосипеда меньше, и проходимость лучше. |
Re: Ретронслятор |
andr - Перси Фоссет |
25.01.2017 14:36 |
andr писал(а) Між іншим, найбільшого розквіту (відтоді небаченого) лігерадний рух набув у тих же 30-х - одразу після UCIшної заборони. Дехто з буржуїв каже, у найбільших французьких веложурналах на ту пору третина чи половина об'яв про купівлю й продаж стосувалася лігерадів. Може, хтось колись пошукає в мережі ті видання. @noxin писал(а) Мабуть все ж не через заборону UCI, а завдяки серії рекордів встановлених під проводом Шарля Моше, які стали відомі по всьому світу. Так я ж сказав "після заборони", а не "завдяки забороні". Заборона ні знизила, ані повищила популярність лігерадів. Дивіться: останній годинний рекорд (вже з обтічником) на лігераді Моше поставили аж навесні 1938 року, рівно через 4 роки після заборонного рішення UCI. Про цей рекорд (вперше в історії понад 50 км) буквально кричали у пресі по обидва боки океану, причому не лише у велосипедній. Публікації можна пошукати, я колись знаходив.На розповсюдження лігерадів впливало багато що, але фактор UCI тут з останніх. @noxin писал(а) А от щодо масовості випуску лігерадів, є сумніви. Так фірма Моше випускала лігеради серійно (і зі збережених трьох десятків можна припустити принаймні сотні випущених). Сотні чи тисячі - це і є масовість у лігерадному сенсі, ось що я хотів сказати. Їх навіть зараз, мабуть, не більше, ніж тоді. |
Re: Ретронслятор |
Андрей Сахаров - Христофор Колумб |
25.01.2017 22:37 |
Kochegar писал(а) На фото хорошо видны слабые места лигерадов: во-первых на нем невозможно заехать на бордюр, и во-вторых вся грязь из-под переднего колеса летит на седока а не проходит под ним как у обычного велосипеда. И плюс плохая поворотливость из-за длинной базы. Чушь свинячья. На лигераде нормально заезжается на поребрик, только техника другая (похоже на то, как инвалид на коляске препятствие переезжает). Грязи, представь себе, на человека попадает меньше, чем на обычном вело (а может и вовсе не попадать) - как раз потому, что ноги задраны, и всё пролетает под тобой. А поворотливость зависит не столько от базы, сколько от передней геометрии аппарата (угол рулевой, трейл и прочая хрень). Всё сказанное - из личной практики. Кстати, лигерады есть и короткобазные - у которых каретка вынесена вперёд переднего колеса. Недостатки у лигерада совсем другие. 1) При прочих равных условиях весит больше обычного вело. 2) Длиннобазные аппараты (с кареткой сзади переднего колеса) отвратительно едут в горку. 3) Лигерады низкие, поэтому плохо видны на дороге. Даже флажок не особо выручает. 4) На короткобазных аппаратах на плохой дороге без подвески - вилы. 5) При полулежачей позе контакты обязательны. При всём этом лигерады очень комфортны, особенно для асфальтового дальнобоя. Но, если кто хочет ехать быстрее обычного вело, надо ставить обтекатель (лучше полный). А это уже рискованно в случае бокового ветра. У нас по осени, когда переезжаешь Неву, может влёгкую положить набок и без обтекателя . |
Re: Ретронслятор |
andr - Перси Фоссет |
26.01.2017 13:45 |
Андрей Сахаров, а хамство ни к чему. Это я о самом начале вашей реплики. Без того вступления смысла меньше не станет.
Андрей Сахаров писал(а) 2) Длиннобазные аппараты (с кареткой сзади переднего колеса) отвратительно едут в горку. На мой взгляд, нельзя так сильно обобщать. Разные диннобазники делают из профилей очень разного сечения, и жесткость у них очень разная. Кабы все длиннобазники были плохи на подъемах, на них бы не выиграли несколько раз 5000-км гонку RAAM (в классе лигерадов) с перевалами через Скалистые Горы. Длина горных участков в гонке - больше 1000 км.http://millenniumstudio.net/rocky-mount ... ap-210.jpg viewtopic.php?f=47&t=210207#p1323206 Там написано: "Timothy Woudenberg с 2010 года держит индивидуальный мужской рекорд среди лигерадов: 4835 км за 10 дней 23 ч. 14 мин." |
Re: Ретронслятор |
@noxin - Америго Веспуччи |
26.01.2017 14:14 |
andr писал(а) Так я ж сказав "після заборони", а не "завдяки забороні". Заборона ні знизила, ані повищила популярність лігерадів. Дивіться: останній годинний рекорд (вже з обтічником) на лігераді Моше поставили аж навесні 1938 року, рівно через 4 роки після заборонного рішення UCI. Про цей рекорд (вперше в історії понад 50 км) буквально кричали у пресі по обидва боки океану, причому не лише у велосипедній. Публікації можна пошукати, я колись знаходив. На розповсюдження лігерадів впливало багато що, але фактор UCI тут з останніх. Так, факторів було багато. То був час великої депресії. Основним товаром фірми Моше були веломобілі Велокар - такі собі автомобілі для бідних. Іноді вони додатково оснащувались двигунами. Хто не мав грошей на звичайний автомобіль, міг придбати продукт Моше. Лігерад з самого початку позиціонувався Моше як вдосконалений велосипед, що дозволяє досягати кращих результатів. Це виправдовувало більшу приблизно в 1,5 рази вартість порівняно зі звичайним велосипедом. Як це було і зі звичайним велосипедом на початку становлення, цільовою аудиторією були забезпечені ентузіасти техніки і велоспорту. Таких в період депресії не дуже багато (забезпечених). А тут ще й заборона на використання у велоспорті. Шарль Моше дуже переймався рішенням UCI, і це дуже вкоротило йому життя - того ж року він помер. Його родина продовжила справу, але локомотивом був таки він. |
Re: Ретронслятор |
andr - Перси Фоссет |
26.01.2017 14:50 |
@noxin писал(а) Шарль Моше дуже переймався рішенням UCI, і це дуже вкоротило йому життя - того ж року він помер. Його родина продовжила справу, але локомотивом був таки він. Це, по-моєму, один з ключових міфів, трансльованих "лігерошовіністами" (людьми, що бачать світову змову проти лігерадів). Фірма Mochet робила лігеради не тільки до самої війни, але й під час війни, а різні авто - до 1959 року. https://de.wikipedia.org/wiki/Mochet Але якщо тільки Шарль Моше міг продуктивно рухати цю справу, то усі інші конструктори лігерадів та маркетологи - виходить, не могли? Невже для того, щоб створювати й продавати вдалі лігеради, треба бути винятковим, неповторним, захмарним генієм? Коли так, то, може, почекати ще років з п'ятсот, поки з'явиться наступний? Якщо лігерадороби досі справді не можуть оговтатись од подій 83-річної давнини - чого тоді варті лігеради? |
Re: Ретронслятор |
kisa - Перси Фоссет |
26.01.2017 15:02 |
andr
|
Re: Ретронслятор |
andr - Перси Фоссет |
26.01.2017 15:29 |
Забув головне. Ось цих чуваків - - у світі істотно більше, ніж лігерадерів. Поруч з Україною (у Варшаві) в щотижневому виїзді бере участь до двохсот уніциклістів. А їх же теж не пускають у змагання UCI. І коштує цей реманент зовсім не дешево. Не кажучи вже про складнощі з пілотуванням. Просто їм приємніше кататися, ніж скаржитись на федерацію. |
Re: Ретронслятор |
kisa - Перси Фоссет |
26.01.2017 15:38 |
Ну, от этих велосипедов точно отнять нечего - идеальная анженерная конструкция. В отличие от горбатеньких (как ни крути) лигерадов
|
Re: Ретронслятор |
Kirill Yevtushenko - Перси Фоссет |
26.01.2017 15:48 |
kisa писал(а) идеальная анженерная конструкция Вот идеальная. P.S. Уницикл — не велосипед. |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу 1, 2, 3, 4, Страница 1 из 4 [ Сообщений: 59 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Велофорум » Велосипедная технозона » Лигерады и Веломобили |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |