ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова
http://xt.ht/phpbb/

Вибір б/в. Легальність походження.
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=79&t=518902
Страница 2 из 3

Автор:  Аякс [ 27.05.2022 09:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

skoda писал(а):
ты не знаешь, почему все так на 28" ведутся?

Так ситибайки на 26-х редкость.

Автор:  skoda [ 27.05.2022 16:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Аякс писал(а):
Так ситибайки на 26-х редкость.

видимо да.

Автор:  карабас. б. [ 27.05.2022 20:07 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Вложение:
20200701_175051.jpg
20200701_175051.jpg [ 278.1 КБ | Просмотров: 3686 ]
Маю простий б/у дорожний 28д. КТМ Австрія з МХУС 15 , амортизації невистачає особливо якщо погана дорога . Так ціна з усіма прибамбасами в 2020році десь 14 т. грн максимум,єдине що все тулили самі.

Автор:  volodymyr.protsenkov [ 27.05.2022 21:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Ще раз дякую всім за поради! Особливо Аякс за пораду сайту, який я чомусь оминув. Я вже від відчаю викинув з голови електроваріанти, дістав кредитку і додав у кошик цього велосіпеда:
Bergamont Horizon N7 CB Gent 2021
Але схаменився, відібрав на фейсбайку кілька варіантів, сьогодні з'їздив і став власником цього, доволі вживаного екземпляру:
32954
Чек магазин видав, але походження товару невідомо(
Коли сказав продавцю, що є наміри втулити електроколесо, він аж образився)) Сказав, що на цьому веліку і без нього 50 км в день не проблема. Ага.
Як альтернативу, подивився ще такий варіант із нових:
Prophete Geniesser City Bike
але його розмір виявився завеликим для мене, ціна теж, і хоч він зручніше в посадці і м'якше на ходу завдяки амортизаційній вилці (вперше в житті проїхався на велосіпеді з амортизацією), але відчутно важче.
Так що трохи обкатаю обнову, спробую з'їздити на роботу, та буду напевно перебиратися в електротему.

P.S.
Ще купив передній фонарь (задній якійсь є) та замок. Шолом дружина не дала вже купити, дуже дорогий, як на мою голову :D
32956
P.P.S.
Ще перемикач не подобається, який треба натискати. Я так розумію, що перемикач можна купити окремо, який обертається (не знаю, як вони називаються офіційно, але до "крутілки" я звик на поточному веліку)?
P.P.P.S. Трохи покатався. К перемикачу звик відразу, накат суперовий, а ось їздити в позі ембріону - ні. На долонях залишились відбитки візерунку гріпсів. З кермом потрібно щось робити(

Автор:  Одинокий Ашанбайкер [ 07.06.2022 22:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Цитата:
Ще перемикач не подобається, який треба натискати. Я так розумію, що перемикач можна купити окремо, який обертається (не знаю, як вони називаються офіційно, але до "крутілки" я звик на поточному веліку)?


Называется грипшифт - лютое говно.
Цитата:
Трохи покатався. К перемикачу звик відразу

Вот и ладушки.
Цитата:
а ось їздити в позі ембріону - ні. На долонях залишились відбитки візерунку гріпсів. З кермом потрібно щось робити(

Можно перчатки купить. Частично вес и должен на руки распределяться, если совсем неудобно можно сдвинуть седло вперед. Насколько я вижу по фото, руль немного выше уровня седла, не должно быть прям совсем позы эмбриона. Попробуйте привыкнуть, если никак, то да, что-то придется делать.

Автор:  Аякс [ 07.06.2022 23:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Одинокий Ашанбайкер писал(а):
Можно перчатки купить.

А можно вынос руля с регулировкой купить. И задрать его максимально вверх.

Автор:  volodymyr.protsenkov [ 08.06.2022 23:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Дякую, перчатки вже є, і виніс регулюємий теж дивився, але щось грошей шкода. Проїхався на роботу, з роботи (по 25 км в кожен бік), більше дупа непокоїла, ніж руки. Під кінесь шляху вже не знав, як зручніше сидіти. Гадав, що наступного дня не сповзу з ліжка, бо ввечері судоми хватали, але зранку все норм. Вправи з лопатою впродовж лютого-квітня і яка-ніяка фізична активність принесли користь :D
І якщо б не остання ділянка шляху від пішоходного мосту до Михайлівської площі (де я ще заблукав і не зрозумів оптімального шляху), на електро я б забив болта, бо дуже сподобалося крутити педалі і не так важко, як я гадав. І це я ще не звик.
А електро - великий дефіцит зараз, бо не один я такий кмітливий, ага. На кількох сайтах замовляв, наче все є, а телефонують і кажуть - зась. Став в чергу на електронабор 500Вт електроколесо та 48В - 20 А/ч батарею. Обіцяли десь через місяць.

Автор:  volodymyr.protsenkov [ 20.10.2022 20:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Підсумок.
Була б можливість повернутись у минуле - купив би шосера :D
Після пари поїздок виявилося, що 25 км в одну сторону не важко в плані фізики. Коли мені зателефонували через 2 місяці і сказали, що мій елетронабор готовий, я відмовився, бо не бачу сенсу, ножками приємно і корисно. А від не дуже гарної дороги місцями (де в будь якому випадку велосіпед руками вести), затору перед блокпостом, де навіть велом не проїхати, бо автомобілісти всі щілини займають, а також погоди електро не виручить.

Автор:  nesta [ 10.11.2022 10:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

думаю ваши выводы ошибочны.
вел который вы купили, это вел для езды до для близжайшего ларька. Но если бы вы купили ретро-шоссер было еще хуже, дороги убитые, машин много - дышать нечем, темно, постоянная пробка, колеса у шоссера хрубкие, резина не факт что 700*28 влезет.

мне кажеться обычный ретро мтб на 26 колесах подошел бы больше, в крайнем случае можно поставить полуслики или мтб покрышки с мелкими грунтозацепами.
на минут 20, условно, приезжали бы позже на работу, зато в любой момент могли бы свалить с асфальта в лес (там тысячи накатаных тропинок между броварами и лесным масивом и троещеной).

мне самому в суботу ехать в скибино, как раз по дороге за броварами, от одной мысли про езду по асфальту меня кидает в дрожь.
Но думаю, так как глубокая осень, дороги и тропы в лесу уже накатали, завалы убрали, попробую.

п.с. какой нибудь гоночный marin/scott/спеш и тд из конца 90, начала 2000, маде ин юса, на винтажном хт маде ин япония, купленный за копейки на западной, был бы в тему для таких поездок.

Автор:  Миша [ 10.11.2022 12:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

XTRыч писал(а):
volodymyr.protsenkov писал(а):
Миша писал(а):
...
А вибір тим не менше великий навіть зараз нових міських та гібридів на планетарці https://veliki.com.ua/ua/bikes/filter=v ... ja_vtulka/

Дякую. Ознайовився. При всьому "багатстві" вибору, знайшов тількі один вел, який би купив відразу:
https://veliki.com.ua/ua/goods_Winora_Aruba.htm#grey
Але ж це грабіж((

та це грабіж, це пиздець на дешманской 8ке :shock: за такі кошти можна купити Куба з електродвигуном у педалях. накшталт цього

Такий електро-куб новий коштував дуже багато, а зараз коштує дешево тому що пізжен :)

Автор:  skoda [ 10.11.2022 12:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

nesta писал(а):
п.с. какой нибудь гоночный marin/scott/спеш и тд из конца 90, начала 2000, маде ин юса, на винтажном хт маде ин япония, купленный за копейки на западной, был бы в тему для таких поездок.


покажите, где там продают за копейки — поеду куплю.

Автор:  nesta [ 10.11.2022 13:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

по теме, есть такое понятие как “ветараны” вело движение, их тяжело не заметить, они и одеваются соответствующе, на выходных они катают на шоссерах с хромироваными детальками, а в будние на мтб из тех же мохнатых годов.
знаю таких, один за это лето, купил марин рейс тим юса за 3000 грн, трек юса, и какой то французкий винтаж, да есть на великах косяки, типа распаровки колес, но в целом это приятные велы, не ширпотреб.

где купить - все лето я мониторил, ну как мониторил, иногда смотрел в барахолку на предмет наличия покрышек мтб 26, ничего, забил на это, и вот смотрю, случайно, продавец из киева, не просто из киева, а с моего района, с соседней улицы выставил 2 расинг ральфа новых по цене закупки, ну и сразу продал (тема еще есть в барахолке), я тему обнаружил лишь через неделю после уже продажи, бывает.
прийдется в магазине покупать палево реплику вьетнамско индийскую.

Автор:  Миша [ 10.11.2022 14:40 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

skoda писал(а):
nesta писал(а):
п.с. какой нибудь гоночный marin/scott/спеш и тд из конца 90, начала 2000, маде ин юса, на винтажном хт маде ин япония, купленный за копейки на западной, был бы в тему для таких поездок.


покажите, где там продают за копейки — поеду куплю.

Если постоянно мониторить то за 2000-4000 можно отхватить. при этом настолько старые велосипеды вполне возможно и не тыренные, поскольку это их рыночная цена и в Европе тоже. А качество этих велов и накат вообще волшебные.

Автор:  skoda [ 10.11.2022 15:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Миша писал(а):
Если постоянно мониторить то за 2000-4000 можно отхватить

можно было, в 2015-м. Сейчас барыги выучили слова "хромоль", "олдмтб" и накручивают цены. Тем более с
nesta писал(а):
на винтажном хт маде ин япония
.

Автор:  Миша [ 10.11.2022 18:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вибір б/в. Легальність походження.

Я купил за 1800 грн GT двухподвес месяц назад на западе. Адекватная цена, учитывая состояние, но задний амморт рабочий.

Страница 2 из 3 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/