ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова http://xt.ht/phpbb/ |
|
Вибір б/в. Легальність походження. http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=79&t=518902 |
Страница 2 из 3 |
Автор: | Аякс [ 27.05.2022 09:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
skoda писал(а): ты не знаешь, почему все так на 28" ведутся? Так ситибайки на 26-х редкость. |
Автор: | skoda [ 27.05.2022 16:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Аякс писал(а): Так ситибайки на 26-х редкость. видимо да. |
Автор: | карабас. б. [ 27.05.2022 20:07 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Вложение: Маю простий б/у дорожний 28д. КТМ Австрія з МХУС 15 , амортизації невистачає особливо якщо погана дорога . Так ціна з усіма прибамбасами в 2020році десь 14 т. грн максимум,єдине що все тулили самі.
|
Автор: | volodymyr.protsenkov [ 27.05.2022 21:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Ще раз дякую всім за поради! Особливо Аякс за пораду сайту, який я чомусь оминув. Я вже від відчаю викинув з голови електроваріанти, дістав кредитку і додав у кошик цього велосіпеда: Bergamont Horizon N7 CB Gent 2021 Але схаменився, відібрав на фейсбайку кілька варіантів, сьогодні з'їздив і став власником цього, доволі вживаного екземпляру: Чек магазин видав, але походження товару невідомо( Коли сказав продавцю, що є наміри втулити електроколесо, він аж образився)) Сказав, що на цьому веліку і без нього 50 км в день не проблема. Ага. Як альтернативу, подивився ще такий варіант із нових: Prophete Geniesser City Bike але його розмір виявився завеликим для мене, ціна теж, і хоч він зручніше в посадці і м'якше на ходу завдяки амортизаційній вилці (вперше в житті проїхався на велосіпеді з амортизацією), але відчутно важче. Так що трохи обкатаю обнову, спробую з'їздити на роботу, та буду напевно перебиратися в електротему. P.S. Ще купив передній фонарь (задній якійсь є) та замок. Шолом дружина не дала вже купити, дуже дорогий, як на мою голову P.P.S. Ще перемикач не подобається, який треба натискати. Я так розумію, що перемикач можна купити окремо, який обертається (не знаю, як вони називаються офіційно, але до "крутілки" я звик на поточному веліку)? P.P.P.S. Трохи покатався. К перемикачу звик відразу, накат суперовий, а ось їздити в позі ембріону - ні. На долонях залишились відбитки візерунку гріпсів. З кермом потрібно щось робити( |
Автор: | Одинокий Ашанбайкер [ 07.06.2022 22:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Цитата: Ще перемикач не подобається, який треба натискати. Я так розумію, що перемикач можна купити окремо, який обертається (не знаю, як вони називаються офіційно, але до "крутілки" я звик на поточному веліку)? Называется грипшифт - лютое говно. Цитата: Трохи покатався. К перемикачу звик відразу Вот и ладушки. Цитата: а ось їздити в позі ембріону - ні. На долонях залишились відбитки візерунку гріпсів. З кермом потрібно щось робити( Можно перчатки купить. Частично вес и должен на руки распределяться, если совсем неудобно можно сдвинуть седло вперед. Насколько я вижу по фото, руль немного выше уровня седла, не должно быть прям совсем позы эмбриона. Попробуйте привыкнуть, если никак, то да, что-то придется делать. |
Автор: | Аякс [ 07.06.2022 23:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Одинокий Ашанбайкер писал(а): Можно перчатки купить. А можно вынос руля с регулировкой купить. И задрать его максимально вверх. |
Автор: | volodymyr.protsenkov [ 08.06.2022 23:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Дякую, перчатки вже є, і виніс регулюємий теж дивився, але щось грошей шкода. Проїхався на роботу, з роботи (по 25 км в кожен бік), більше дупа непокоїла, ніж руки. Під кінесь шляху вже не знав, як зручніше сидіти. Гадав, що наступного дня не сповзу з ліжка, бо ввечері судоми хватали, але зранку все норм. Вправи з лопатою впродовж лютого-квітня і яка-ніяка фізична активність принесли користь І якщо б не остання ділянка шляху від пішоходного мосту до Михайлівської площі (де я ще заблукав і не зрозумів оптімального шляху), на електро я б забив болта, бо дуже сподобалося крутити педалі і не так важко, як я гадав. І це я ще не звик. А електро - великий дефіцит зараз, бо не один я такий кмітливий, ага. На кількох сайтах замовляв, наче все є, а телефонують і кажуть - зась. Став в чергу на електронабор 500Вт електроколесо та 48В - 20 А/ч батарею. Обіцяли десь через місяць. |
Автор: | volodymyr.protsenkov [ 20.10.2022 20:46 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Підсумок. Була б можливість повернутись у минуле - купив би шосера Після пари поїздок виявилося, що 25 км в одну сторону не важко в плані фізики. Коли мені зателефонували через 2 місяці і сказали, що мій елетронабор готовий, я відмовився, бо не бачу сенсу, ножками приємно і корисно. А від не дуже гарної дороги місцями (де в будь якому випадку велосіпед руками вести), затору перед блокпостом, де навіть велом не проїхати, бо автомобілісти всі щілини займають, а також погоди електро не виручить. |
Автор: | nesta [ 10.11.2022 10:47 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
думаю ваши выводы ошибочны. вел который вы купили, это вел для езды до для близжайшего ларька. Но если бы вы купили ретро-шоссер было еще хуже, дороги убитые, машин много - дышать нечем, темно, постоянная пробка, колеса у шоссера хрубкие, резина не факт что 700*28 влезет. мне кажеться обычный ретро мтб на 26 колесах подошел бы больше, в крайнем случае можно поставить полуслики или мтб покрышки с мелкими грунтозацепами. на минут 20, условно, приезжали бы позже на работу, зато в любой момент могли бы свалить с асфальта в лес (там тысячи накатаных тропинок между броварами и лесным масивом и троещеной). мне самому в суботу ехать в скибино, как раз по дороге за броварами, от одной мысли про езду по асфальту меня кидает в дрожь. Но думаю, так как глубокая осень, дороги и тропы в лесу уже накатали, завалы убрали, попробую. п.с. какой нибудь гоночный marin/scott/спеш и тд из конца 90, начала 2000, маде ин юса, на винтажном хт маде ин япония, купленный за копейки на западной, был бы в тему для таких поездок. |
Автор: | Миша [ 10.11.2022 12:03 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
XTRыч писал(а): volodymyr.protsenkov писал(а): Миша писал(а): ... А вибір тим не менше великий навіть зараз нових міських та гібридів на планетарці https://veliki.com.ua/ua/bikes/filter=v ... ja_vtulka/ Дякую. Ознайовився. При всьому "багатстві" вибору, знайшов тількі один вел, який би купив відразу: https://veliki.com.ua/ua/goods_Winora_Aruba.htm#grey Але ж це грабіж(( та це грабіж, це пиздець на дешманской 8ке за такі кошти можна купити Куба з електродвигуном у педалях. накшталт цього Такий електро-куб новий коштував дуже багато, а зараз коштує дешево тому що пізжен |
Автор: | skoda [ 10.11.2022 12:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
nesta писал(а): п.с. какой нибудь гоночный marin/scott/спеш и тд из конца 90, начала 2000, маде ин юса, на винтажном хт маде ин япония, купленный за копейки на западной, был бы в тему для таких поездок. покажите, где там продают за копейки — поеду куплю. |
Автор: | nesta [ 10.11.2022 13:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
по теме, есть такое понятие как “ветараны” вело движение, их тяжело не заметить, они и одеваются соответствующе, на выходных они катают на шоссерах с хромироваными детальками, а в будние на мтб из тех же мохнатых годов. знаю таких, один за это лето, купил марин рейс тим юса за 3000 грн, трек юса, и какой то французкий винтаж, да есть на великах косяки, типа распаровки колес, но в целом это приятные велы, не ширпотреб. где купить - все лето я мониторил, ну как мониторил, иногда смотрел в барахолку на предмет наличия покрышек мтб 26, ничего, забил на это, и вот смотрю, случайно, продавец из киева, не просто из киева, а с моего района, с соседней улицы выставил 2 расинг ральфа новых по цене закупки, ну и сразу продал (тема еще есть в барахолке), я тему обнаружил лишь через неделю после уже продажи, бывает. прийдется в магазине покупать палево реплику вьетнамско индийскую. |
Автор: | Миша [ 10.11.2022 14:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
skoda писал(а): nesta писал(а): п.с. какой нибудь гоночный marin/scott/спеш и тд из конца 90, начала 2000, маде ин юса, на винтажном хт маде ин япония, купленный за копейки на западной, был бы в тему для таких поездок. покажите, где там продают за копейки — поеду куплю. Если постоянно мониторить то за 2000-4000 можно отхватить. при этом настолько старые велосипеды вполне возможно и не тыренные, поскольку это их рыночная цена и в Европе тоже. А качество этих велов и накат вообще волшебные. |
Автор: | skoda [ 10.11.2022 15:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Миша писал(а): Если постоянно мониторить то за 2000-4000 можно отхватить можно было, в 2015-м. Сейчас барыги выучили слова "хромоль", "олдмтб" и накручивают цены. Тем более с nesta писал(а): на винтажном хт маде ин япония .
|
Автор: | Миша [ 10.11.2022 18:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Вибір б/в. Легальність походження. |
Я купил за 1800 грн GT двухподвес месяц назад на западе. Адекватная цена, учитывая состояние, но задний амморт рабочий. |
Страница 2 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |