ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 4 из 4 [ Сообщений: 50 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, Bce
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

нужен лёгкий шоссейник с крыльями и брызговиками для города

Re: нужен лёгкий шоссейник с крыльями и брызговиками для гор

- Магеллан
Профиль 
26.12.2020 19:21 Сообщение
real SIMON писал(а)
sergevl писал(а)
я на корне члена сидеть не буду.




А рибу їстимеш? :roll:


А это надо спросить тех, у кого седло упирается не в зад, а в промежность. Как раз там находится корень члена. И получается, что вес приходится на него. А я так не хочу. Для сидения предназначены ягодицы, а сидение на промежности из области пыток и казней.
Последнее сообщение


Re: нужен лёгкий шоссейник с крыльями и брызговиками для гор

- Перси Фоссет
Профиль 
26.12.2020 19:32 Сообщение
А в кого воно туди впирається? І як в цьому випадку допоможе наявність на сідлі пружин та амортизованого підсідела?
Щоб правильно спиратися - сідло повинно бути відповідного розміру, а не широке чи вузьке. Якщо давить на проміжність, то є сідла спеціальної форми з отвором, чи м'яким елементом в тому місці.
Изображение


Re:

- Перси Фоссет
Профиль 
26.12.2020 19:46 Сообщение
sergevl писал(а)
Не зовсім шосейний, рама під товсті колеса.
Можна виграти 2,5-3 кг ваги, наприклад замість 15 кг буде 12,5.
Ціна питання алю вілка бу, або стара хромолева від хвз, шатуни алюміній та два колеса з шинами.
Яка варіант на літо взяти нові колеса -15/25 обода та шини.
Бюджет тисячі чотири грн, але за ці гроші можна взяти вже й бу шоссер.


Не зовсім шосейний шосейним не стане. 12 кг ваги настільки ж далекі від 8 кг як і 15 кг, тобто на рівні старого сталевого шосейного велосипеда з не самими високорівневими компонентами. Якщо немає великого бюджету (все що робить велосипед на 100 г легшим за позначкою 8 кг буде коштувати невиправдано дорого), то моя порада буде (шосейні) б/в гарна алюмінієва рама + б/в карбонова вилка у справному технічному стані + б/в легкий АЛЮруль та АЛЮвинос + колеса б/в з непрогальмованими ободами вагою 1,5 кг та нормальна гума накшталт Continental GP4Season у 25 мм розмірі. Без сідала з пружинами та без амопідсиділа. Якщо решта буде не з чавуна - вага у 9 кг досить реальна позначка. А потім вже покатаєте та подивитесь, чи так воно страшно як вам уява малює. Крила SKS Raceblade (/Long/XL/бризковики) або найвузькіші Blumels (там проблема з переднім більш ніж очікувана, але можна «різати та майструвати», абощо). Чому вони? Бо в SKS завжди можна придбати запчастини на них.

П.С. ХВЗ «отказать» у будь-якому вигляді та стані. З шосейним велосипедом сидять всі однаково і вибирати не будете, бо якщо посадка буде диванна - то й переваг від шосейного велосипеда не буде. Як це вам дуже важливо і ви не готові, то краще почати думати за легкий гібрид або сітібайк/трекінг, не шосейний велосипед. ІМХО.


Re: нужен лёгкий шоссейник с крыльями и брызговиками для гор

- Перси Фоссет
Профиль 
26.12.2020 19:59 Сообщение
Цитата
наприклад замість 15 кг буде 12,5.

У меня в есть ежедневный 28" велосипед. на простой алю раме и твердой вилке, колесах 36 спиц и прочее. с багажником, герметиком в камерах и шатунами аливио он не выходит за 12,5кг. он есть в подписи, зовут эвридей.


Re: нужен лёгкий шоссейник с крыльями и брызговиками для гор

- Магеллан
Профиль 
24.01.2023 01:01 Сообщение
Собрал на базе старт шоссе односкоростник.

Изображение
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, Bce
Страница 4 из 4 [ Сообщений: 50 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия