ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова |
Полная версия | Вход • Регистрация |
FAQ • Поиск |
Список форумов » Общие форумы » Снаряжение для активного отдыха » Электроника и электрика |
Пред. тема | След. тема Страница 40 из 55 [ Сообщений: 811 ] На страницу Пред. 1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 55, |
Начать новую тему | Ответить |
Версия для печати |
FAQ. Ночное освещение. |
---|
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
18.11.2016 15:55 |
это если кофемолку и соковыжималку не брать с собой.
|
Последнее сообщение |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
tifo - Георгий Седов |
18.11.2016 16:24 |
Volod писал(а) Отаку йухню купуєшь, і буде щасття: Для неї потрібна річка, як на фото. Для наших рівнинних річок до жопи. |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Рома вело - Руаль Амундсен |
18.11.2016 16:43 |
На самом деле если имеется с собой навигатор гармин для навигации-проблема с зарядкой снимается по определению...
Он на батарейках пальчиковых которых хватает на 20+часов...Причем можно подключать его на ходу к зарядке от втулки и он тогда батарейки не ест а питается от внешнего еитания...при этом потребляет далеко не как андроид смартфон-а всего лишь около 0,25 ампера с включенным экраном... Все остальные гаджеты-экшн камера,налобник с 18650 в нем,колонка,телефон звонилка и мп3 плеер прекрасно заряжаются от зарядки от втулки...Если сильно упороться кроме динамовтулки можно поставить еще приличную приставную динамку( хорошие не мешают вращению колес особо и работают отменно)-и спаять зарядку уже на 1 ампер дабы все шняги заряжались быстрее ...либо иметь зарядку и освещение одновременно... |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Рома вело - Руаль Амундсен |
18.11.2016 21:01 |
http://www.bike-discount.de/en/buy/busch-mueller-iq-x-t-senso-plus-led-headlight-silver-526396/wg_id-808
Пожалуй самый лучший свет на сегодняшний день в мире для динамовтулки за сравнительно не много денег...100 люксов,корпус-радиатор из дюрали... |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
tifo - Георгий Седов |
18.11.2016 21:42 |
А ти в харкові буваєш? Треба буде твою супер-пупер фару порівняти з моєю китайською з алі за 50 баксів з батареєю. Порівняти світло, а не автономність.
|
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Aleksei Dmytren - Перси Фоссет |
18.11.2016 22:00 |
Рома вело
нормально хоть капает за переходы? |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Рома вело - Руаль Амундсен |
18.11.2016 23:45 |
Aleksei Dmytren писал(а) Рома вело нормально хоть капает за переходы? Озолотился |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Рома вело - Руаль Амундсен |
18.11.2016 23:47 |
tifo писал(а) А ти в харкові буваєш? Треба буде твою супер-пупер фару порівняти з моєю китайською з алі за 50 баксів з батареєю. Порівняти світло, а не автономність. Меня не интересует батарейный свет кроме налобника с юсб зарядкой и 18650 аккумом.Батарейный для многодневок не очень... |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
tifo - Георгий Седов |
19.11.2016 00:09 |
Часто в багатоденках їздиш вночі?
Я за 5 походів цього літа два рази лише - менше години та десь дві. Обидва рази світив налобником для привалів бо світла для їзди не брав. Лише один раз, той, що до години, ми реально не змогли знайти місце для привалу, інший раз тупо єбашили. На акумах 3 години на максимумі світло є, якщо немає мети їхати вночі, то достатньо. А на меншій потужності більше. Я ж теж колись з динамою їздив та боготворив її. Незалежне джерело енергії це круто. Але то був "європейський" трекінговий вел з динамою стоком. Міняти втулку+спици або ціле колесо на теперішньому велі мені впадлу зараз. Тим паче, що не маю необхідності бо 3 години світла на максимумі є від акумів, які вдень можна підзарядити. А можна й вночі, для чого на туристичний вел я таки поставлю пару генераторів на швидкоз'ємному кріпленні. І їх перетворювач матиме краще кпд за буш мюлер |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Рома вело - Руаль Амундсен |
19.11.2016 00:31 |
Часто ночами езжу и зимой в частности-литий дохнет быстро...не хочу...было это уже...
А ты знаешь как устроен преобразователь буш мюллер юсб вёрк внутри ? |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
tifo - Георгий Седов |
19.11.2016 01:37 |
Не розбирав, не міряв, не знаю. Але я не бачив ЖОДНОГО пристрою, в тому числі таких, де збереження енергії на випрямленні важливе, де був би реалізований активний випрямлювач. Усюди стоїть тупий діодний міст, в кращому випадку діоди шотки всунуть, але це все одно втрата 1В з 6. Це все ще до дц-дц перетворення.
Тож не думаю, що сабж чимось вирізняється. |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Рома вело - Руаль Амундсен |
19.11.2016 01:45 |
tifo писал(а) Не розбирав, не міряв, не знаю. Але я не бачив ЖОДНОГО пристрою, в тому числі таких, де збереження енергії на випрямленні важливе, де був би реалізований активний випрямлювач. Усюди стоїть тупий діодний міст, в кращому випадку діоди шотки всунуть, але це все одно втрата 1В з 6. Це все ще до дц-дц перетворення. Тож не думаю, що сабж чимось вирізняється. Ты не знаешь как оно устроено...не стоит теоретизировать...Зарядка классная-на выходн всегда пол ампера... |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
tifo - Георгий Седов |
19.11.2016 01:52 |
Сабж є джерелом напруги, а не струму. Тож на виході стабільного струму бути не може
Так, я теоретизую. Тож не даю 100% гарантію. Лише 99.5%. Я ж не сперечаюсь, що вона гарна. Лише зауважую, що навіть твій улюблений бренд може жопити гроші зменшуючи собівартість як дешманський китай. |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Рома вело - Руаль Амундсен |
19.11.2016 02:35 |
tifo писал(а) Сабж є джерелом напруги, а не струму. Тож на виході стабільного струму бути не може Так, я теоретизую. Тож не даю 100% гарантію. Лише 99.5%. Я ж не сперечаюсь, що вона гарна. Лише зауважую, що навіть твій улюблений бренд може жопити гроші зменшуючи собівартість як дешманський китай. Внутри стоит буферный литий фосфат железный аккум и зарядка идет стабильно даже при остановках минут 15... Немцев пока не уличил в том что за эти деньги "лепят горбатого"-поэтому и плачу за качество и надежность... |
Re: FAQ. Ночное освещение. |
Volosaty - Ерофей Хабаров |
19.11.2016 02:46 |
tifo писал(а) Сабж є джерелом напруги, а не струму Динамка - скоріш генератор потужності (через великий немагнітний проміжок у них крутопадаюча характеристика, як у зварювальних трансів). Обсмоктали їх вже де тільки могли. tifo писал(а) де був би реалізований активний випрямлювач. Усюди стоїть тупий діодний міст, в кращому випадку діоди шотки всунуть, але це все одно втрата 1В з 6 APFC також мають на вході мостик Шотки - можна і не ставити, просто на них будуть менші втрати. Динамка+навантаження - система з саморегулюванням з обмеженням максимальної потужності. Якби вони були зроблені як класичні генератори, то без реле-регулятора вони палили б лампочки в фарах на першій же гірці |
Вернуться к началу |
Начать новую тему | Ответить |
На страницу Пред. 1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 55, Страница 40 из 55 [ Сообщений: 811 ] Пред. тема | След. тема |
Список форумов » Общие форумы » Снаряжение для активного отдыха » Электроника и электрика |
Полная версия |
mishael © 2003-2021 Veliki - ������������� ����������. |