ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 15 из 18 [ Сообщений: 270 ]
На страницу Пред.  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Перси Фоссет
Профиль 
16.04.2011 22:04 Сообщение
А мне наоборот нравится больше чем в синем цвете. Оно было прикольно, но мрачновато
Последнее сообщение


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Юрий Сенкевич
Профиль 
17.04.2011 00:01 Сообщение
Buba писал(а)
А мне наоборот нравится больше чем в синем цвете. Оно было прикольно, но мрачновато

Вживую в синем цвете было очень приятно - непритязательно и из-за чешуи с изыском :smile:


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Магеллан
Профиль 
17.04.2011 11:57 Сообщение
Тепер питання брати Воланс або, наприклад, Specialized Hardrock Sport Disc 29 (700 дол.) чи дешевший Specialized Hardrock Disc 29 (560 дол.) .... однозначної відповіді на користь Воланса немає - у спеша початкова срамівська навіска (напевно краще за алівіо на Волансі) + рама скоріш за все легша (написано, що якийсь там баттинг є) ...
Їмхо, для того щоб бути конкурентноздатним ціна повинна бути на рівні ціни гібридів або звичайних мтб того ж рівня обладнання... по суті від гібридів він відрізняється лише рамою - ширшими зазорами і в сутності ніяких особливих технологічних наддосягнень в собі не несе.
Але то так, думки вголос, думаю ціна тут скоріше визначена дрібносерійністю у порівнянні з іншими популярними марками.


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Перси Фоссет
Профиль 
17.04.2011 21:29 Сообщение
Varvar писал(а)
у спеша початкова срамівська навіска (напевно краще за алівіо на Волансі)

Хто тобі таке сказав? Скорше навпаки: http://www.sportall.ru/articles/simano_sram_level.html
Не кажучи вже про майже безіменні сантурівські шатуни на Specialized'ах. Принаймні, точну модель шатунів в офіційному спешевському каталозі застидались називати. Та й вилка на "Магеллані" дорожча, ніж в опонентів, бо з гідродемпфером, а не з шматком гумки замість демпфера. На додачу сам пригадай, у кого цілком нонеймові втулки, а в кого ні.


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Генри Гудзон
Профиль  ICQ 
18.04.2011 09:34 Сообщение
Свозил Воланс на ЛКУ в Сумы. Никаким достойным результатом похвастаться не могу, потому как поехал в Элите, без раскатки и на байке собранном за пол дня до гонки. Кроме того на просмотровом круге упал и сложил переднее колесо так, что не пролезало в вилку. Колесо удалось подровнять и выйти на старт. Передний переключатель под дабл, не приехал в срок и пришлось применить обычный срам, цепь спадала раза 3, вплоть до закусывания.
Теперь о хорошем, рама по прежнему удобная, очень хороша на спусках, при ломёжке в торчки никуда не гуляет. При этом не растрясает на мелких неровностях.
Попросил производителей не обрезать коротко рулевую трубу вилки, а накидать проставочных колец побольше, чтобы каждый смог выбрать посадку по себе.


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Магеллан
Профиль 
18.04.2011 10:10 Сообщение
andr
Сперечатись не буду, бо в мене велодосвід в усіх аспектах на порядки менший твого, але є певні роздуми, як потенційного покупця у недалекому (сподіваюсь) майбутньому ...
Скажімо так (із того, що бачу і чую, власний досвід мізерний) - ті хто перейшов переклюки від срам як правило на шимано не повертаються, а так звані умовні співвідношення рівнів шимано-срам, дійсно є умовними. Слова не мої :smile:
На рахунок шатунів - що сантур на квадраті, що алівіо на окталінку - принципової різниці нема, от якби там були пустотілі з інтегрованою віссю - інша справа, а так - суттєвої різниці не бачу. Вага певно також приблизно однакова.
Вилка. Тяжка (2,2 - 2,6 кг) в обох випадках. Краще була б жорстка. Певно було б дешевше і легше. Кому потрібна амортизаційна - купить ребу ... благо вже тут на форумі 29" реба 250-300 у.о..
Втулки .... нема що сказати :smile: , лише те, що думка щодо вілсету вцілому така ж як стосовно шатунів - принципова різниця буде лише при заміні вілсету в цілому на щось в межах 1,8-1,9 кг. Інакше мені важко віддати перевагу комусь, навіть враховуючи наявність ім"я у втулок Воланса.
Трохи підсумовуючи, кажу, що для мене різниця у компонентах непринципова, ці вели купуються не через обвіску, через те, що вони на рідкісній (в наших краях) 29ер рамі. А хто буде купувати не заради рами, тому буде важко зрозуміти чому гібриди і МТБ з кращим обвісом коштують так само, або дешевше.

Тому поки мій вердикт :D такий (якщо б я зараз купував найнер) - купити дешевший спеш і поставити на нього жорстку вилку, а стокову відразу продати, щоб хоч трохи компенсувати вартість жорсткої. Вийде десь 680 у.е. мінус ціна продажу стокової вилки.
А взагалі, якщо питання купівлі гостро не стоїть, то почекати - нахай інші виробники підтягнуться, чи точніше опустяться у бюджетний сегмент 29ер і загалом ціни трохи наблизяться до звичайних МТБ.

п.с. трохи неприємно писати "критичні" пости в цій темі, але певно чим більше думок різних, тим краще


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Перси Фоссет
Профиль 
18.04.2011 15:18 Сообщение
Varvar писал(а)
Сперечатись не буду, бо в мене велодосвід в усіх аспектах на порядки менший твого, але є певні роздуми, як потенційного покупця у недалекому (сподіваюсь) майбутньому ...
Скажімо так (із того, що бачу і чую, власний досвід мізерний) - ті хто перейшов переклюки від срам як правило на шимано не повертаються, а так звані умовні співвідношення рівнів шимано-срам, дійсно є умовними. Слова не мої :smile:

Це лише приватні думки. Я теж їх можу навести. Перше, що випало в "Яндексі".
http://www.angara.net/forum/t8392?p=3
Цитата
а вот если удар будет направлен так, что переключатель будет прижат к перу, то тогда со срамом скорее придется расстаться, так как их станет два, а шимано в таком случае привычно звякнет о перо. Шимано мертвое приносят только то, которое зажевало в колесо, срам по большай часте приносят состоящий из двух половинок.
...
То что шимано бьет о перо вообще пофиг, сначала напрягало, потом привык, пока не видел рам сломанных из-за того что переключатель постоянно стучит. У шимано нравится плавность перехода при переключении и долговечность перекла, т.к. вероятность его поломать значительно меньше; за пять лет активной долбежки мой коротколапый ХТ ещё может работать, а срам пришлось, наверное, раз 10 новый купить, уж очень часто промахиваешься при езде по всяким узким высоким бордюрам

Цитата
Я за свою веложизнь попробовал почти все переключатели от Shimano и 3 переключателя от SRAM (Х.7, Х.9, Х.0). Также попробовал почти все манетки от Shimano, в том числе Dual Control от Deore до XTR и от SRAM (Х.7, Х.9, Х.0). Мнение обо всех переключателях складывалось из полноценной эксплуатации или довольно подробных тестов (типа катания в течение нескольких часов по разнообразному маршруту). Мнение такое: цена определяет возможности.

Отже, протилежних поглядів вистачить. Не варто саме в цій темі знову воювати за "Шимано" чи "Срам". Зараз об'єктивна лише ціна. Який клас обладнання дорожчий - SRAM X3, X4 чи Shimano Alivio - глянути легко.




Varvar писал(а)
от якби там були пустотілі з інтегрованою віссю - інша справа.

Кому як. Тут знову будуть лише приватні гадки. Скажімо, приватна гадка цього хлопчика:

Изображение


Його звати Кріс Хой (вже красувався на форумі: viewtopic.php?f=25&t=26802). Багатократний рекордсмен світу. Він їздить на шатунах та каретці Sugino під квадрат. Більшість трекової еліти - теж. Хоча трекових шатунів з зовнішніми підшипниками вистачає, а UCI нічого не має проти них.




Varvar писал(а)
Трохи підсумовуючи, кажу, що для мене різниця у компонентах непринципова, ці вели купуються не через обвіску, через те, що вони на рідкісній (в наших краях) 29ер рамі.

Поки що невідомо, чи будуть магелланівські рами продаватись окремо. А це значить: може, й будуть.




Varvar писал(а)
А хто буде купувати не заради рами, тому буде важко зрозуміти чому гібриди і МТБ з кращим обвісом коштують так само, або дешевше.

По-моєму, гібриди з кращим обвісом зараз, навесні 11-го року, в основному якраз дорожчі, ніж оцей "Магеллан". А зі схожим обвісом - не дешевші. Приміром,
http://veliki.com.ua/goods_2011_BerGaMont_Helix_4_1.htm
http://veliki.com.ua/goods_Felt_10_QX_7 ... arcoal.htm
http://veliki.com.ua/goods_2010_Giant_Roam_1_.htm
І це не Cannondale, Scott чи Specialized з їхніми передозованими цінами, а марки з цілком помірним апетитом.


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Магеллан
Профиль 
18.04.2011 16:37 Сообщение
andr писал(а)
По-моєму, гібриди з кращим обвісом зараз, навесні 11-го року, в основному якраз дорожчі

Дійсно :shock: , вже помітив, що цього року десь зник бергамонт із своїми рефлексами,трансмітами, флюксусами, белугами ... ціни вроді були від 3200 до 5000 грн, в мене в пам"яті ще ціни 2009-2010 років :eek:
щось типу цих
http://www.extremalov.net/link/bergamon ... velosiped/
http://www.extremalov.net/link/krossovy ... uxus-2010/
http://www.extremalov.net/link/krossovy ... luga-2010/
Виходить, що з недорогих гібридів вроді лише келіси залишились.


СообщениеСообщение было удалено | удалил: Станислав | 18.04.2011 18:15.


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Генри Гудзон
Профиль  ICQ 
19.04.2011 09:43 Сообщение
Varvar писал(а)
. по суті від гібридів він відрізняється лише рамою - ширшими зазорами і в сутності ніяких особливих технологічних наддосягнень в собі не несе.

По сути все велосипеды отличаются друг от друга только рамой, а всё остальное это навеска, которую каждый может интерпретировать в своём видении.


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Николай Пржевальский
Профиль 
19.04.2011 10:25 Сообщение
Судя по всему это у нас в крови, хаять свое и молиться на чужое. Те же дешевые спеши варят если уж не в Китае, так в Тайване. Тот же узкоглазый Ляо, что варит волансы. Ну может его брат... Но зато на той раме красивая наклейка "Спичиализед", а тут какой-то воланс.
У нас тут в городе вообще секта, которая считает что работа переклюка Деор зависит от рамы на которой он висит, и поэтому на стелсе Диор не работает, а на Треке Деор сам переключает. А наклейка на майке "Дисковери чэнел" дает +10 к накату. Ну может хватит маркетолов слушать? Пора бы своей головой думать.
Ну по теме непосредственно рамы... Нормально все, расцветка порадовала, правда до попугаистости недалеко, но все ж удержались. Надеюсь на этом не остановитесь, и подумайте на счет длинных байкеров, ибо ростовка 20" это не так уж и много. Я именно из-за проблемы и отказался от Велосипедов Стелс, не делают они больше 20.5"-21".


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Магеллан
Профиль 
19.04.2011 11:29 Сообщение
nils_tisebe писал(а)
По сути все велосипеды отличаются друг от друга только рамой, а всё остальное это навеска, которую каждый может интерпретировать в своём видении.

ну так і є, питання тільки у вартості отримання велосипеда таким, яким він має бути у своєму баченні ... є різниця чи купити раму за 200 у.е. і відразу на 450 у.е. обвішати її так як хочеш, чи купити готовий вел за 650 у.е. і поступово (по мірі зносу) міняти те, що не влаштовує, або відразу, але із значною знижкою продати стокове обладнання
stPiligrim писал(а)
Судя по всему это у нас в крови, хаять свое и молиться на чужое. Те же дешевые спеши варят если уж не в Китае, так в Тайване. Тот же узкоглазый Ляо, что варит волансы. Ну может его брат... Но зато на той раме красивая наклейка "Спичиализед", а тут какой-то воланс.
У нас тут в городе вообще секта, которая считает что работа переклюка Деор зависит от рамы на которой он висит, и поэтому на стелсе Диор не работает, а на Треке Деор сам переключает. А наклейка на майке "Дисковери чэнел" дает +10 к накату. Ну может хватит маркетолов слушать? Пора бы своей головой думать.

Певно то закид у мою сторону .... немаю звички хаяти все своє, але й лицемірно хвалити те, що не всім влаштовує думаю буде нечесно, в т.ч. по відношенню до тих хто має близьке відношення до Воланса....
Спешалайзед навів як приклад того, що реально продається в Україні і з тої точки зору, що в нього напевно легша рама + є модель дешевша за Воланс і відповідно буде нижча вартість його укомплектації під себе, тому, що менша вартість того, що йде "в нагрузку".
На рахунок того, що якість виробництва рами Воланса не гірша, ніж у спеша сумнівів немаю. Може навіть їх виготовляють на одному заводі, тільки спеш замовляє там (умовно) 100 штук, а магелан для воланса 10 і відповідно спеш їх отримує дешевше і з батингом. Мені взагалі підійшла б рама без надпису і навіть непомальована :smile: (у Льові 100 грн. коштує професійна дрібноструйка+професійна порошкова покраска рами в колір який захочеш).
п.с. сам катаюсь на Бергамонті - теж нічим особливим не відмічена марка, мінімальна націнка за ім"я, якщо вона взагалі є .... дістався б/у в хорошому стані за 300у.е. з обвісом в основному Деор; до того був (і ще є) ашанбайк хардтейл, в якому доречі нічого не ламалось (проїздив більше 1500 км - перший "дорослий" велосезон), тільки покришки відразу змінив, бо стокові дуже "злі".
п.п.с. новий колір воланса більше подобається за старий, ефектніше виглядає .... хоча й загалом люблю темносиній колір, який був у попередній версії


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Николай Пржевальский
Профиль 
19.04.2011 12:34 Сообщение
Varvar писал(а)
Певно то закид у мою сторону .... немаю звички хаяти все своє, але й лицемірно хвалити те, що не всім влаштовує думаю буде нечесно, в т.ч. по відношенню до тих хто має близьке відношення до Воланса....

Да Вы правы, закид был в Вашу сторону. Но раз уж Вы не имеете такой привычки, хаять беспричинно, то уж извините меня за резкость. А по поводу рамы, ну не всех влечет малый вес. Точнее не все готовы платить снижением прочности за снижение веса. Сам я езжу на раме с тройным баттингом, и мне частенько становиться страшно за раму. С огромным удовольствием сменил бы раму на чуть более тяжелую, но заведомо прочную. Ну не спортсмен я, ну не решают для меня эти полкило мяса на раме. Так что больше рам и тяжелых и легких, и железных и капроновых. Думаю и этот велосипед найдет свою нишу.


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Перси Фоссет
Профиль 
19.04.2011 14:44 Сообщение
stPiligrim писал(а)
и поэтому на стелсе Диор не работает

деоре, не деоре, а я лично видел кривые рамы Виннер, на которых вибрейк настроить на нормальную работу та еще задачка...
Наклейка на майке тоже может решить на велотреке, где борьба идет за 100тые доли секунды(другая аэродинамика). В спорте много что и чего решает. Но в данном споре:

stPiligrim писал(а)
Те же дешевые спеши варят если уж не в Китае, так в Тайване.

и? по вашему это означает что это тоже самое что стелс? или тоже самое что воланс? а геометрия? а материалы? а жесткость, а вес?

Если вы не в состоянии(т.к. не любите например гонки) оценить разницу, это не значит что ее нет! Для вас может и нет, ну тогда ездите и молитесь на ваш тройной баттинг. Уверяю Вас, что владельцы спеша об этом не думают(рамы ломаются редко).
Рейсинговые рамы призваны выдерживать нагрузки кросскантрийных гонок. Их прочность достаточно высокая(во всяком случае хороших брендов - проверенно). Поэтому более низкий вес, это далеко не всегда более низкая прочность.

Цитата
эти полкило мяса на раме
они не только в спорте важны.Тем более при прочих равных.

Никто здесь не говорил что рама Воланс плохая и не имеет права на жизнь! Varvar лишь задал на его взгляд актуальные вопросы выбора/сравнения.
Т.к. вес и вправду не главный показатель, а лишь один из важных(colnago тому в подтверждение) - то это еще не повод зарывать какуюто раму в гроб. Очень хочется верить и надеяться, что Воланс удался на славу и
Цитата
этот велосипед найдет свою нишу


Re: Проект Volans, или "Як козаки тунайнер мудрували"

- Николай Пржевальский
Профиль 
19.04.2011 16:03 Сообщение
Станислав писал(а)
и? по вашему это означает что это тоже самое что стелс? или тоже самое что воланс? а геометрия? а материалы? а жесткость, а вес?

А вы верите в то что Самые низшие рамы Спеша изготавливаются с помошью нанотехнологий? Я не говорю даже про средний уровень, и тем более топовые рамы. А именно рассматриваю самый низший сегмент. Думаете что там будет сильное отличие от рамы любого другого производителя по такой же цене? Очень сомневаюсь в этом.
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, Bce  След.
Страница 15 из 18 [ Сообщений: 270 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия