Топ статьи
- Бесплатный Зоопарк им. Фельдмана возле Пятихаток...
- Веселые, прикольные памятники Харькова, скрытые от глаз горожан...
- Украина неизведанная.9 малоизвестных красот...
- Карты Magellan Triton и Magellan eXplorist....
- Старинные карты харьковских окрестностей...
- Как купить на Dealextreme, Kaidomain, Chainreactioncycles и т.д.? Регистрация на PayPal....
- FAQ. Ночное освещение....
Новинка 2018 - тест рюкзака Osprey Levity в Непалі
При виборі заплічника для трекінгу навколо Анапурни, керувався кількома критеріями:
- 40-50 л. (по факту можна втиснутись в менший літраж, але брав спальник, похідну кухню та харчування)
- легкий - до 1,2 кг.
- зручні великі кишені.
- надійність.
Габарити - В 68 х Ш 40 х Г 30 см.
- основне відділення заплічника - 30D із силіконізованого нейлону, армованого Cordura плетивом ripstop.
- а зверху і в місцях найбільших навантажень комбінується з товстішою - NanoFly 100D Cordura Nylon, що має високу міцність. Секрет у поєднанні волокон поліетилену (UHMWPE - Ultra-high-molecular-weight polyethylene) і нейлону HT (Hight Tenacity), а також дрібному армованому плетінню ріп-стоп (розмір клітинки 2×2 мм).
Зліва - 30D Cordura Silnylon Ripstop, зправа - NanoFly™ 100D Cordura Nylon x 100D UHMWPE Ripstop |
До того ж, матеріал практичний - бруд не пристає та легко чиститься.
- переліт багажем Київ - Катманду із пересадкою (читай перекидкою) в Дубаї і назад...
- їзда в переповнених непальських локал басах (в багажнику і на даху)
- в кузові джипу серед всілякого мотлоху та товару і по такій дорозі, після якої шлях на Драгобрат буде легкою розминкою)
- а ще всепроникаюча пилюка, сніг з дощем та миші в Манангу))
Кишені: Мої улюблені зручні бокові + велика передня. Але тут сюрприз - кишені не з еластичної сітки, а з того ж таки цупкого матеріалу.
А щоб додати гнучкості, пішли на нестандартний хід: кишені розділяють еластичні перегородки, які ж і кріплять їх до туби. По шву йде і синя утягуюча стропа для верхнього клапану, утворюючи петлі для карабінів та кріплення спорядження.
По центру - еластична сітка-перегородка |
От за що люблю Osprey, то за великі бокові кишені, які ще й мають бокові входи - не потрібно знімати заплічник, щоб самому дістати щось із них. Туди легко помістились: горня-термос Stanley та фільтр-фляга Katadyn BeFree по 0,5 л. кожна, вітрівка, карта, батончики, сміття, яке забирав за собою, рукавиці... ще й залишилось місце. На входах пришиті петельки, за які зручно в рукавицях віддягувати тканину для швидкого добирання до вмісту.
Вже традиційно для цього бренду, є можливість компресійні шнури пустити як поверху, так і в середині кишень, в залежності, чи треба щось в кишені зафіксувати (пускаю зверху), чи вільний доступ (ховаю шнур досередини).
А велика фронтальна проковтує фліску, пуховий светр та мембранну штормовку. Дістати швидко, а це важливо, бо погода в горах мінлива - то сонце, то вітер, то дощик з снігом налетять))
Зважаючи, що зверху може затікати, внизу кишень зробили зливні отвори з люверсами.
Лямки: А от до них є питання в передсерійному заплічнику... Зроблені із тої ж таки ExoForm, вони норм із вагою до 10 кг., але як тільки більше - а я вантажив і до 14,- то надавлювали. Справедливості заради, зазначу, що рекомендоване виробником навантаження - до 11 кг. Як на мене, причина дискомфорту криється в закороткій довжині ExoForm, і лямка лягає на плече вузькою частиною, яка скручується під вагою. Також, через м'якість матеріалу, при одяганні потрібно слідкувати, щоб лямка не перекрутилася.
Кишеньок на них нема.
Грудна стяжка із традиційним для виробника свистком є з'ємною - кріпиться за сині петлі, і при бажанні можна зняти. На фото - стяжка в самому нижньому положенні, і при цьому високо на мені сидить, що підтверджує короткуватісь лямок.
Виробник виправив це упущення - і в серійнику подовжили ExoForm.
Перевіряю серійний Osprey Levity 45 |
Чітко видно вентиляційний проміжок між спиною та рюкзаком |
- на цей заплічник вже не сядеш зверху замість сідачки((
- коли в одній термобілизні, то на боковому вітрі в спину прохолодно.
Основне відділення: без нижнього входу. Верхній зручно відкривається однією рукою - просто тягнеш за кордлок)) Дуже зручно) Але щоб закрити, потрібно вже дві руки. Мені більше подобається однорукий варіант як на Eхоs. Він, до речі, був і на передсерійному Левіті.
Новий кордлок та посилене місце кріплення |
У прототипа саме в цьому місці була проблема - тонкий матеріал не витримував навантаження і шов, де кріпився кордлок, розходився. В серійній моделі, як бачиш, проблемну точку посилили армованою тканиною NanoFly і додатковим швом.
Всередині - одне відділення для питної системи із мінікарабінчиком для кріплення. Над відділенням - технічна блискавка, яка закриває доступ до каркасу. Не варто його витягати - на місце поставити буде проблемно, ще й ризик погнути алюмінієвий дріт. Тож блискавку залиш у спокої))
Для розподілення навантаження і кращої фіксації вмісту, передня сторона основного відділення кріпиться до задньої стропою на карабіні. Правда, я нею практично не користувався.
Дно: як і писав вище, із міцного NanoFly 100D Cordura Nylon. Форма дна - заокруглена, так що заплічник стоячи без опори не поставиш.
Підсумок та більше фото тут
Комментарии